فروش راحت با Dynamics 365

نرم افزار فروش Dynamics 365 چگونه به فروشندگان سازمان شما کمک می‌کند؟

1- یکپارچگی اطلاعات

در روش‌های سنتی برقرار‌ی ارتباط، تمامی اطلاعت رد و بدل شده بین شما و مشتری چه این مکالمات حضوری باشد (که امکان فراموشی آن هست) یا کتبی باشد (مثلا از طریق نامه که در زونکن‌ها نگهداری شود) و یا از طریق دستگاه باشد، همگی بصورت جداگانه و پراکنده ذخیره می شوند.

حتی در مواردی مثل استفاده از موبایل، تلفن و پیامک ممکن است این مکالمات اساساً ثبت و ضبط نگردد. با استفاده از نرم افزار فروش تمامی این اطلاعات ذخیره می‌شود. در زیر به سه مورد از مزایای یکپارچه شدن اطلاعات پرداخته‌ایم.

دید جامع

بهترین نرم افزار فروش

با ثبت تمامی اطلاعات مشتری مانند بودجه، نوع فعالیت، راه‌های ارتباطی مطلوب مشتری و… در یک جا، به عنوان فروشنده دید جامعی نسبت به مشتری و درک بهتری نسبت به نیازهای او پیدا می‌کنید.

با داشتن دید جامع، قادرید پیشنهادهای متناسب و شخصی سازی شده‌ به مشتری ارائه دهید.

مدیریت پیش فاکتورها

نرم افزار برنامه ریزی فروش

در روش‌های سنتی مراحل رفت و برگشتی یک پیشنهاد که در کانال‌های مختلفی رخ داده یک جا متمرکز نبودند و امکان بررسی همه جانبه موجود نبود.

با استفاده از نرم افزار برنامه ریزی فروش می‌توانید با داشتن سوابق پیش فاکتورهای صادره و پاسخ مشتری به آن‌ها مدیریت بهتری روی پیش فاکتورها داشته باشید.

دید آینده نگرانه

نرم افزار مدیریت فروش

هنگامی‌ که شما تمامی اطلاعات مشتری را در یک محل در اختیار دارید، می‌توانید نیازهای آتی یک مشتری را حدس بزنید.

با تنظیم کردن زمان خاصی برای تماس فروشنده با مشتری در موعد پیش‌بینی شده شانس فروش دوباره را بیشتر کنید.

2- سرعت و سهولت بیشتر در انجام کارها

اتومات کردن وظایف روتین

نرم افزار مدیریت فروش رایگان

بسیاری از زمان کاری فروشنده‌ها در طول روز صرف انجام امور روتینی مثل گزارش گیری، ایجاد فرم‌ها و… می‌شود.

با کمک نرم افزار فروش Dynamics 365 این زمان‌ها ذخیره شده و صرف تمرکز روی ارتباط گیری و فروش بیشتر می‌شود.

سهولت ارسال محتوا

دانلود نرم افزار مدیریت فروش

چنانچه شما ابزار مناسبی برای مدیریت محتوای فروش نداشته باشید، محتوا را باید بصورت جداگانه در هر یک از کانال‌های ارتباطی ارسال کنید.

یکی از ویژگی‌های محیط نرم افزار فروش Dynamics 365 سهولت ارسال و دریافت اطلاعات است. شما می‌توانید در هر لحظه، مکان و یا هر دستگاهی پیش فاکتور یا کاتالوگ محصول خود را با یک کلیک به مشتری ارایه دهید.

نرم افزار فروش Dynamics 365 چگونه به مدیران سازمان شما کمک می‌کند؟

می‌توان گفت مهم‌ترین دغدغه یک مدیر در دورۀ مدیریتش چگونگی افزایش فروش محصولات یا خدمات سازمانش است. نرم افزار فروش Dynamics 365 این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تمامی مراحل فرآیند فروش را بعنوان یک مدیر یا کاربر زیر نظر داشته باشید و آن را مدیریت کنید.

1- تحلیل رقبا

بهترین نرم افزار مدیریت فروش

تحلیل و زیر نظر داشتن رقبا در زمان فروش یا حتی پس از فروش یک محصول یا خدمت، همواره می بایست مد نظر یک مدیر قرار داشته باشد، زیرا عدم توجه به این قضیه سهم شما را از بازار کاهش می‌دهد.

با کمک نرم افزار مدیریت فروش شما می‌توانید با بررسی سوابق ثبت شده مشتریان بالقوه ای که به مشتری بالفعل یا خریدار تبدیل نشدند، دریابید که عرصه رقابت را به چه کسی یا چه شرکتی باختید. با علم به این موضوع شما در تعاملات بعدی با این مشتریان یا مشتریان مشابه، پیشنهاد بهتری ارائه می‌دهید.

همچنین با دانستن مهم‌ترین رقیب‌های خود و مقایسه توانمندی‌های خود با آن‌ها سطح توانمندی خود را ارتقا می‌دهید.

2- کنترل و نظارت بیشتر روی کارمندان

نرم افزار مدیریت خرید و فروش

نظارت بر روند اجرای درست امور و مشاهده فعالیت‌های فردی و گروهی کارمندان در یک سازمان امکان مهمی برای یک مدیر است.

در نرم افزار فروش Dynamics 365 شما می‌توانید فعالیت‌ها و عملکرد هر فرد یا گروهی را در داشبورد خود زیر نظر داشته باشید.

با Dynamics 365 شما می‌توانید برای هر فرد یا هربخشی در سازمان سطح دسترسی ارسال یا دریافت اطلاعات را در نظر بگیرید. با اینکار شما امکان از دست دادن فرصت‌های تجاری را بابت کمبود مهارت فروشنده کاهش می‌دهید.

همچنین این توانایی از درز اطلاعات شرکت به بیرون جلوگیری می‌کند.

3- به هیچ فردی وابسته نباشید

نرم افزار فروش

یکی از بزرگترین مشکلات سازمان‌ها در زمینۀ مدیریت منابع انسانی این است که با رفتن یک کارمند یا مدیر یک بخش، اطلاعات و ارتباطاتی که آن فرد داشته یا اموری که در حال انجام آن بوده از دست می‌رود.

با استفاده از ویژگی یکپارچگی و تجمیع اطلاعات در Dynamics 365 تمامی اطلاعات و سوابق کار یک فرد روی سامانۀ شرکت شما موجود است و با رفتن هیچ فردی سازمان شما زمینگیر نمی‌شود.

4- گزارش گیری راحت و به موقع

بهترین نرم افزار فروش

روند تهیه گزارش بصورت دستی بسیار زمانبر است. گاهی از دست دادن این زمان منجر به اتخاذ تصمیم اشتباه برای یک مدیر می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌های نرم افزار فروش استفاده از داشبورد پیشرفته برای گزارش گیری است. شما بعنوان یک مدیر در Dynamics 365 می‌توانید بدون نیاز به شخص دیگری، به راحتی گزارش تهیه کنید. حتی می‌توانید نحوه گزارش‌دهی نرم افزار را در داشبورد خود طراحی کنید.

نرم افزار فروش Dynamics 365 چگونه به مشتریان سازمان شما کمک می‌کند؟

با توجه به اینکه فروش یک تعامل دو طرفه‌است، تنها رضایتمندی سازمان و فروشنده از یک پلتفرم، ملاک برتری آن نیست بلکه نیازهای مشتری نیز در حین ارتباط با فروشنده و حتی بعد از آن باید در نظر گرفته شود.

1- سهولت ارتباط‌گیری

نرم افزار برنامه ریزی فروش

با کمک نرم افزار فروش Dynamics 365 دست مشتری باز است تا برای برقراری تماس با شما از هر کانال ارتباطی (تلفن، پیامک، ایمیل، وب سایت، چت آنلاین و شبکه ‌های مجازی ) که دلخواهش باشد، استفاده کند.

این امر موجب می‌شود مشتری احساس کند شما اشراف کاملی به موضوع دارید و حس اطمینان به سازمان شما در ذهن مشتری بیشتر می‌شود.

2- رسیدگی سریعتر به مشکلات مشتری

نرم افزار مدیریت فروش

زمانی که مشتری با شما ارتباط برقرار می‌کند، با امکاناتی که نرم افزار فروش در اختیار شما قرار می‌دهد، اپراتور همزمان تمامی اطلاعات و سوابق مشتری را مشاهده می‌کند.

این امر موجب افزایش سرعت پاسخگویی و رضایت مشتری می‌شود.

چرا نرم افزار فروش &Bit ؟

هدف ما در &Bit بر طرف کردن تمامی نیازهای سازمانی مشتریان است و برای این کار از پلتفرم Dynamics 365 استفاده می‌کنیم. داینامیک 365 که نیازهای حوزه‌های مختلفی مانند فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش و… را پوشش می‌دهد، بهترین نرم افزار فروش ایران به حساب می‌آید.

همانطور که پیش از این در مقالۀ بهترین crm اشاره کردیم، به گزارش فارستر مایکروسافت جز لیدرها در حوزۀ فروش در سال 2021 می‌باشد. و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید با توجه به اینکه دو نرم‌افزار Oracle و Salesforce در ایران موجود نیستند، مایکروسافت داینامیک را می‌توان بهترین نرم افزار مدیریت فروش در ایران دانست.

بهترین نرم افزار فروش

اگر به دنبال خرید یا دانلود نرم افزار مدیریت فروش هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا نرم افزار مدیریت فروش رایگان &Bit را امتحان کنید.

این اعلان را به اشتراک گذارید