نرم افزار ایمیل مارکتینگ چه کمکی به بازاریابی می کند؟

ایمیل مارکتینگ همچنان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است. با  نفوذ گسترده‌ی ابزار دیجیتال از جمله موبایل در جامعه و استفاده از نرم افزارهای مختلف از جمله نرم افزارهای ایمیل، می‌توان موبایل را  بستری مناسب برای ارسال تبلیغات دانست. هرچند این موضوع در مورد پیامک نیز صدق می‌کند اما در مورد پیامک در مقایسه با ایمیل، ما با محدودیت در ارسال نوع محتوا و همچنین هزینه‌ی بالاتر ارسال تبلیغ رو به رو هستیم. به همین دلیل امروزه انواع نرم افزار ایمیل مارکتینگ در این راستا به کار می روند که هرکدام متناسب با ویژگی هایی که دارند خدمات متنوعی در اختیار شرکت ها قرار می دهند. از طرفی نرخ بازگشت سرمایه یکی از مهمترین دلایل انتخاب یک روش در بازاریابی است. در حال حاضر Email marketting (ایمیل مارکتینگ) یا بازاریابی ایمیلی از روش هایی است که همچنان بالاترین نرخ های ROI یا بازگشت سرمایه گذاری را دارد. از بین دلایل مختلف اهمیت بالای استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیل، می‌توان  ارزان بودن  یا حتی در برخی موارد رایگان بودن آن دانست. همچنین هزینه‌ی ارسال ایمیل، هدفمند بودن و قابلیت سفارشی سازی ایمیل از سایر دلایل بالا بودن نرخ بازگشت سرمایه در این روش است. امروزه مشتریان انتظار دارند که تغییرات در نحوه ارائه‌‌‌ی خدمات، یا پیشنهادهای ویژه و … را از طریق ایمیل و بصورت مختصر دریافت کنند تا اینکه هر روز به وبسایت ما سربزنند.

مزیت‌های نرم افزار ایمیل مارکتینگ &Bit

شرکت‌های مختلف سعی در ارائه‌ی بهترین نمونه‌های نرم افزار بازاریابی ایمیل هستند. در این بین شرکت بیت اند با توجه به ضروریات یه نرم افزار بازاریابی خوب و تمرکز بر نوآوری نرم افزار ایمیل مارکتینگ را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد که از مزایای خوبی برخوردار است. در ادامه این مزایا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.  
سهولت کار با ایمیل مارکتینگ شرکت &Bit

سهولت کار با نرم افزار بازاریابی ایمیل &Bit

در نبود ابزاری مانند نرم افزار ایمیل مارکتینگ & Bit شما برای ارسال ایمیل می‌بایست مدام به سایت‌های ارائه دهند‌ی خدمات کمپین ایمیل مانند MailChimp و Mailerlite وارد شوید که کاری زمانبر است. با اتصال افزونه به Dynamics 365 شما اتصالی دائمی دارید. یکی دیگر از مشکلات افراد مبتدی در کار کردن با Mailer Chimp و Mailer Light محیط ناآشنا و سختی کار با این گونه سایت‌هاست، در حالی که محیط نرم افزار و نحوه کار با نرم افزار بازاریابی ایمیل  &Bit بسیار راحت و آسان است.
 
اطلاع از آی پی مشتری د

اطلاع از آی پی مشتری

با نرم افزار بازاریابی ایمیل &Bit می‌توانید از IP مشتریان خود آگاه شوید. با علم به این موضوع از پراکندگی جغرافیایی مشتریان خود آگاه ‌می‌شوید و تصمیماتی مبتنی بر جامعه هدف محصول خود خواهید گرفت.  
 
اطلاع از مرورگر مشتری در ایمیل مارکتینگ شرکت &Bit

اطلاع از مرورگر مشتری

با نرم افزار ایمیل مارکتینگ &Bit می‌توانید از مرورگر یا browser مشتریان خود آگاه شوید. با دانستن اینکه مشتری از چه مرورگری استفاده می‌کند، می‌توان به نوع دستگاهی که مشتری از طریق آن ایمیل را باز می‌کند پی برد( موبایل، pc یا تبلت). پی بردن به نوع دستگاه و مرورگر اکثریت مخاطبین در اموری مانند برنامه نویسی وب سایت، یا طراحی خود ایمیل‌ها مفید است.    
 
لغو خبرنامه

لغو خبرنامه

یکی از مشکلات رایج ایجاد کمپین ایمیلی، خطر اسپم شدن ایمیل از سمت مشتری و به تبع آن اسپم دانستن ایمیل شما از سمت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ایمیلی مانند گوگل و یاهو و … است. با در اختیار قرار دادن امکان لغو اشتراک به مشتری در نرم افزار ایمیل مارکتینگ &Bit از اسپم شدن ایمیل‌های خود جلوگیری می‌کنید. همچنین با پی بردن اینکه کدام مشتریان لغو اشتراک کرده‌اند، از میزان علاقه مشتری به محصول یا خدمت خود آگاه شده و روی این سرنخ تجاری وقت بیشتری نخواهید گذاشت.  
مشاهده لینک‌های دیده شده در ایمیل مارکتینگ شرکت &Bit

مشاهده لینک های دیده شده

با نرم افزار ایمیل مارکتینگ &Bit  از اینکه سرنخ شما روی کدام یک از لینک‌های داخل ایمیل کلیک کرده‌اند آگاه می‌شوید. با این کار جذاب بودن یک موضوع از نگاه سرنخ برای ما روشن می‌شود و تیم بازاریابی پیشنهادهای سفارشی‌تری درباره آن موضوع به مشتری ارائه می‌دهند.
 
ارائه نمودار در ایمیل مارکتینگ شرکت &Bit

ارائه گزارش و نمودار برای ارزیابی موفقیت کمپین

با نرم افزار ایمیل مارکتینگ &Bit می‌توانید از تمامی بازخوردها گزارش و نمودار بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید از درصد ایمیل‌های باز شده، درصد لینک‌های کلیک شده، میزان لغو اشتراک نمودار و گزارش بسازید. از دیگر مزایای استفاده از گزارش گیری این است که می‌توان دو یا چند مدل ایمیل که از لحاظ فرم یا متن و … با هم متفاوت هستند را ارسال و بازخوردهای آن‌ را با هم مقایسه کرد. که اینکار به به تست A/B شناخته می‌شود.

این اعلان را به اشتراک گذارید