مزایای استفاده از نرم افزار crm

مزایای نرم افزار CRM

در ادامه به بررسی مزیت های مهم نرم افزار CRM خواهیم پرداخت.

1- رابط کاربری مایکروسافت cr

مزیت دیگر نرم افزار dynamics 365 این است که رابط کاربری آن قابلیت سفارشی‌سازی نیز دارد و می‌توانیم به سلیقه خود برای کاربرهای مختلف در سازمان رابط کاربری را متفاوت طراحی کنیم تا گروه‌های مختلف کاربری بنا به نیاز خود ساده‌تر با نرم‌افزار کار کنند.

2- یکپارچگی مایکروسافت crm

برخی از قابلیت‌هایی که در نرم افزار مایکروسافت داینامیک وجود دارد را ممکن است در دیگر نرم‌افزارها نیز مشاهده کنید، اما مزیت مایکروسافت داینامیک 365 آن است که تمامی این قابلیت‌ها و امکانات را به صورت یکجا و یکپارچه در یک نرم‌افزار به شما ارائه می‌دهد. درنتیجه با انتخاب مایکروسافت داینامیک تنها با داشتن یک برنامه می‌توانید نیازهای کسب‌وکار خود را پوشش دهید، به جای آنکه قرار باشد از چند نرم‌افزار استفاده کنید تا باهم بتوانند کار یک سیستم یکپارچه و قدرتمند را انجام دهند.

3- انعطاف‌پذیری مایکروسافت crm

با داینامیک365 شما crmی خواهید داشت که قابل تنظیم، انعطاف‌پذیر و متناسب با نیازهای شما و کسب‌وکارتان ‌است. داینامیک crm مجموعه‌ای از برنامه‌هاست که می‌تواند هر فرآیند تجاری را از فروش گرفته تا حسابداری و منابع انسانی مدیریت کند. بسته به نیازهای منحصر‌به‌فرد کسب‌و‌کارتان، شما می‌توانید از برنامه‌ها به صورت جداگانه یا با هم استفاده کنید. برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نه‌تنها به تنهایی عالی عمل می‌کنند بلکه بایکدیگر نیز حتی بهتر کار می‌کنند. شما تصمیم می‌گیرید با کدام برنامه شروع به کار کنید و در صورت نیاز برنامه‌های بیشتری را اضافه کنید. بنابراین می‌توانید بهترین راه‌حل را برای برآورده کردن نیازهای خود انتخاب کنید. به صورت کلی داینامیکس۳۶۵، می‌تواند همه نیازهای نرم‌افزاری شما را در بستری یکپارچه پاسخ دهد.

4- سفارشی‌سازی آسان مایکروسافت crm

مزیت مهم دیگر نرم افزار crm مایکروسافت این است که سفارشی‌سازی و توسعه این نرم‌افزار بدون نیاز به برنامه‌نویسی صورت می‌گیرد. یعنی شما بدون داشتن دانش کدنویسی و برحسب نیازتان می‌توانید بخش‌هایی را به این نرم‌افزار اضافه کنید، که این امر موجب تسریع کارها و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

5- عدم وابستگی به پیمانکار مایکروسافت crm

زمانی که شما یکی از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری تولید ایران را تهیه می‌کنید در صورتی که از شرکت ارائه‌دهنده راضی نباشید، ناچارید سراغ شرکت دیگری رفته و نرم‌افزار دیگری خریداری کنید. اما با انتخاب مایکروسافت crm حتی در صورت راضی نبودن از شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات، شما اجباری برای تعویض نرم‌افزار ندارید و می‌توانید فقط شرکتی که به شما خدمات می‌دهد را تعویض کنید. که در این صورت از دردسرهای اضافی و هزینه‌های غیرضروری نیز پیشگیری خواهد شد.

6- مایکروسافت crm بهترین crm در ایران

اگر به دنبال بهترین نرم‌افزار crm باشید، از میان نرم افزارهای سی‌آر‌ام  موجود در ایران و جهان، نرم افزار crm مایکروسافت قطعاً جایگاه ویژه‌ای دارد. گارتنر و فارستر دو موسسۀ معتبر هستند که هر ساله نرم‌افزارهای مختلف را ارزیابی و رده‌بندی می‌کنند. طبق ارزیابی این موسسات مایکروسافت crm همواره جز بهترین سی‌آر‌ام‌ها بوده. نتایج رده‌بندی گارتنر و فارستر در سال 2021 را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%B1
نمودار فارستر برای رده‌بندی نرم‌افزارهای حوزۀ فروش در سال 2021

مایکروسافت در 7 حوزۀ رتبه‌بندی‌های فارستر جزء لیدرها بوده، در این خصوص می‌توانید مقالات لینک زیر را مطالعه کنید.

Inked%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86%D8%B1 LI.jpg
نمودار گارتنر برای رده‌بندی نرم‌افزارهای crm در سال 2021

مایکروسافت در 5 تا از مربع‌های جادویی گارتنر جزء لیدرها بوده، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید