چرا Dynamics 365؟

ynamics 365 پلتفرمی همه کاره

Microsoft Dynamics 365 logo Copy.jpg

Dynamics 365 با به‌کارگیری هوش در تمامی تعاملات شما، باعث تغییرات اساسی در CRM و ERP سازمان شما می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا به جای مواجه شدن با مشکلات در لحظه وقوع آن، بتوانید مشکلات احتمالی را از قبل پیش بینی و پیشگیری کنید. با این سیستم کارمندان شما توانمند‌تر شده و کسب و کار شما رونق بیشتری می‌گیرد.

Dynamics 365 چگونه می‌تواند به شما کمک کند تا موفق شوید؟

Dynamics 365 باکارهایی مانند درگیر کردن مشتریان، بهینه‌سازی عملیات، توانمندسازی کارکنان یا تحول محصولات و خدمات، درک عمیق‌تری از کسب‌وکار را به شما می‌دهد تا بتوانید تحول دیجیتال ایجاد کرده و به موفقیت موردنظر خود دست پیدا کنید.

وقتی داده‌های خود را به هم متصل کرده و هوش را به کار می‌گیرید، نسبت به کسب‌وکار خود و ازجمله از فروش، جذب مشتری،خدمات مشتری و امور داخلی سازمان، درک عمیق‌تری به دست می‌آورید.

هم‌چنین می‌توانید برنامه‌های Dynamics 365  را در سیستم‌های فعلی خودتان بکار گرفته و سیستم یکپارچه‌ای بسازید یا با استفاده از Microsoft Dynamics 365 سیستمی جدید بسازید و یا سیستمی شخصی‌ساز شده بسازید. اعتماد سازمان‌های بزرگ در دنیا به این محصول مایکروسافت خود معرف اینست که چرا Dynamics 365  بهترین انتخاب است.

good platform final.jpg

بر روی یک پلتفرم واحد و مقیاس‌پذیر کارکنید

به‌طور یکپارچه با محصولات مایکروسافتی که سازمان شما در حال حاضر استفاده می‌کند، کارکنید. با یکپارچگی مناسب.Dynamics 365، Office 365، LinkedIn و دیگر منابع داده، یک نمای واحد از فرآیندها ، روابط و داده‌ها ایجاد می‌کند.

change 2.jpg

هم‌زمان با تغییرات کسب‌وکار خود شکوفا شوید

باوجود تغییرات فصل‌به‌فصل، یا حتی لحظه‌به‌لحظه، می‌توانید Dynamics 365 را مناسب با نیازهای کسب‌وکار، شخصی‌سازی کنید. هم‌چنین باوجود Microsoft Power Platform، توسعه، سازگاری و ایجاد راه‌حل‌های شخصی‌سازی‌شده با Dynamics 365 در جهت برآوردن نیازهای منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما، کار ساده‌ای است.

smart final.jpg

باهوشمندی پیش بروید

به آسانی از هر بخشی از سازمان خود بازخورد بگیرید و از آن‌ها درس گرفته از، و اقداماتی انجام دهید که بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

cement street financial downtown shanghai travel 1417 886.jpg

مسیر خود را طراحی کنید

برنامه‌های مدرن که کمک‌های محسوس و دقیقی از ابتدا تا انتها برای هر عملی به شما پیشنهاد می‌دهد. این برنامه‌ها باهم و با سیستم‌های موجود شما به‌صورت یکپارچه کار می‌کنند بنابراین مسیر درست را برای سازمان خود انتخاب می‌کنید.

 

نمونه محصولات یکپارچه Dynamics 365

خدمات در محل

خدمات در محل سریع و هوشمندانه و با رضای مشتری انجام دهید.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش حرفه‌ای و متناسب ارائه دهید.

بازاریابی

تقاضای مشتری را با برنامه های بازاریابی افزایش دهید.

فروش

با برنامه‌فروش Dynamics 365 بیشتر بفروشید.

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید