نرم افزار خدمات پس از فروش

فروش خدمت یا محصول شما پایان ارتباط شما و مشتری نیست. یکی از مهمترین دلایلی که موجب رابطه با دوام با مشتریست، خدمات پس از فروش است. با استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش Dynamics 365 از معایب و محاسن محصول یا خدمت خود دقیق‌تر و سریع‌تر آگاه می‌شوید و رضایت مشتری از خرید موجب افزایش فروش شما می‌شود.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش Microsoft CRM

بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش

همانطور که  قبلا در مقاله نرم افزار crm اشاره کردیم، یکی از امکانات مهم Dynamics 365 سیستم خدمات پس از فروش آن است.

اگر به دنبال بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش هستید تا هم پاسخگوی نیازهای سازمانی شما باشد و هم رضایت مشتریان را جلب کند، با استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب Dynamics 365،  اهداف crm به بهترین شکل محقق خواهند شد.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش Dynamics 365 چگونه به سازمان شما کمک می‌کند؟

افزایش سرعت پاسخگویی

با امکاناتی که نرم افزار مدیریت خدمات در اختیار شما قرار می‌دهد، زمانی که مشتری با شما تماس می‌گیرد اپراتور همزمان تمامی اطلاعات و سوابق مشتری را مشاهده می‌کند.
آگاهی از سوابق مشتری موجب افزایش قدرت پاسخگویی شما می‌شود.شما میتوانید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه نرم افزار crm چیست به سایت بیت اند مراجعه کنید.

 

مدیریت راحت تیکت

شما می‌توانید بر اساس گردش کار سازمانی خود، هنگامی که مشتری تیکتی در سایت ثبت می‌کند مراحل پاسخگویی به درخواست را طراحی کنید تا تیکت بصورت خودکار مسیر خود را طی کند. همچنین می‌توانید برای زمان پاسخگویی کارمندان خود محدودیت زمانی تعیین کنید.

نظارت بر کارمندان

به عنوان یک مدیر می‌توانید تمامی مراحل پاسخگویی کارمندان به تیکت یا شکایت مشتری را رصد کنید. همچنین با استفاده از امکانات گزارش‌گیری می‌توانید از میزان رضایت و درصد به نتیجه رسیدن مشتریان آگاه شوید.

اصلاح محصول یا خدمت

پس از ثبت بازخوردهای مشتریان می توانید بازخوردها را براساس یک خدمت یا محصول خاص سورت کرده و با سنجش رضایت مشتریان، از معایب و محاسن محصول یا خدمت خود آگاه شوید.
اصلاح روند معیوب موجب افزایش رضایت مشتری و فروش بیشتر می‌شود.

نقش نرم افزار خدمات پس از فروش Dynamics 365 در مدیریت SLA

sla چیست

تفاهم نامه سطح کیفی خدمت یا SLA چیست؟
تفاهم نامه سطح کیفی یا Service Level Agreement بطور خلاصه توافقی است دربارۀ مدت زمان و کیفیت ارائه خدمت به مشتری

تعیین سطح خدمت اولین کاریست که یک نرم افزار مناسب خدمات پس از فروش بر اساس سوابق و قراداد مشتری برای ما انجام می‌دهد. با پی بردن به مفاد قرار داد عواملی مانند مدت زمان قرارداد و کیفیت آن، حداکثر زمان اولین تماس با مشتری‌، حداکثر زمان حل مشکل مشتری، زمان وقفه ایجاد شده در خدمت به مشتری مطرح می‌شود .

رسیدگی به مشکل اقدام بعدی نرم افزار است، در اینجا اپلیکیشن خدمات پس از فروش کار را به واحدهای مربوطه ارجاع می‌دهد و همچنین برای انجام هر مرحله با توجه به مفاد قرار داد، برای آن فرد یا بخش محدودیتی تعیین می‌کند. حتی امکان اعلان هشدار برای سر رسیدن موعد نیز وجود دارد.

جبران خسارت یکی دیگر از اقداماتی است که باید بررسی شود. این موضوع می‌تواند شامل جبران خسارت زمان وقفه در خدمت باشد، که با مفاد قراداد و حداکثر زمان ایجاد وقفه مجاز کنترل شود، یا میزان خسارت ناشی از عدم رسیدگی به مشکل که آن هم باید با قرارداد کنترل و براساس تنبیهات قرارداد عمل شود.

نرم افزار گارانتی

گارانتی تعهدی است که فروشنده در قبال محصولات یا خدمات خود می‌دهد تا تحت شرایط معینی و تا زمان مشخصی در صورتی که نقصی در محصول یا خدمات وجود داشته‌باشد، فروشنده موظف به تعمیر و یا تعویض آن محصول می‌باشد.

اگر کسب‌وکار شما برای محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهد، باید در نظر داشته باشید که داشتن یک نرم افزار مدیریت گارانتی نه تنها باعث تسریع فرآیندهای خدمات پس از فروش می‌شود بلکه در افزایش وفاداری مشتریان به برند شما نیز نقش چشمگیری دارد.

نرم افزار گارانتی

برخی از امکانات نرم افزار خدمات پس از فروش و گارانتی بیت اند:

امکان فعال کردن کد گارانتی در زمان خرید مشتری
امکان تعیین مدت زمان دلخواه برای گارانتی هر محصول
امکان محاسبه مدت زمان گارانتی از لحظۀ خرید مشتری
امکان اطلاع از وضعیت اعتبار گارانتی برای مشتری

اگر به دنبال دانلود رایگان نرم افزار گارانتی هستید، پیشنهاد ما به شما امتحان رایگان سامانه ثبت گارانتی Dynamics 365 است.

لازم به ذکر است که نرم افزار خدمات پس از فروش و گارانتی، نرم‌افزارهایی جدا از مایکروسافت crm نیستند. بلکه ماژول‌هایی از همین نرم‌افزارند که با پیاده‌سازی آن‌ها بر بستر Dynamics 365 می‌توانند نیازهای سازمان شما را در حوزۀ خدمات پس از فروش رفع کنند.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش Dynamics 365 چگونه به مشتریان شما کمک می‌کند؟

حل خودکار مشکل مشتری در نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش

1-حل خودکار مشکل مشتری

حل خودکار مشکل مشتری یا Self service را می‌توان تعاملی برد- برد برای سازمان و مشتری دانست. از طرفی سازمان بدون صرف هزینه‌ی اضافه بابت نیروی پاسخگو به هدف خود می‌رسد. از طرفی دیگر مشتری می‌تواند بصورت 24/7 یعنی در تمامی هفته و همه‌ی ساعات روز مشکل خود را حل کند.

ربات چت

ابزار چت آنلاین یا Live chat یکی از محصولات منحصربفرد شرکت &Bit است.

بسیاری از سازمان‌ها در ساعات کاری روز برای پاسخگویی به درخواست‌های مشتری از این امکان استفاده می‌کنند، اما در ساعات غیر اداری به علل مختلف از جمله افزایش هزینه‌ها نمی‌توانند پاسخگوی نیاز مشتری باشند.

با استفاده از ربات چت می‌توان این مشکل را برطرف کرد تا ربات بتواند بصورت 24/7 به کمک مشتری آید. این امر با تایپ کردن سوالات توسط مشتری و پاسخگویی ربات به صورت هوشمند انجام گیرد.

جستجو در پایگاه دانش

شما می‌توانید با گرفتن بازخورد از مشتریان خود و آگاهی نسبت به مشکلات رایج محصول یا خدمت خود یک پایگاه دانش در نرم افزار Dynamics 365 ایجاد کنید.

با استفاده از پایگاه دانش می‌توانید در سایت خود صفحه‌ای با قابلیت جستجو ایجاد کنید تا مشتری بتواند مشکل خود را در بین مشکلات رایج پیدا کرده و در صورت امکان بدون تماس با شما مشکل خود را حل کند.

تماس چندکاناله نرم افزار خدمات پس از فروش و گارانتی

2-امکان تماس چندکاناله

با کمک نرم افزار Dynamics 365 دست مشتری باز است تا برای برقراری تماس از هر کانال ارتباطی (تلفن، پیامک، ایمیل، وب سایت و شبکه ‌های مجازی ) که دلخواهش باشد با شما ارتباط برقرار کند. همچنین با یکپارچه بودن اطلاعات در سامانۀ شما تمامی سوابق مشتری در دسترس است.

این امر موجب می‌شود مشتری احساس کند شما اشراف کاملی به موضوع دارید. درنتیجه حس اطمینان به سازمان شما در ذهن مشتری بیشتر می‌شود

Bit&

چرا &Bit

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا بعنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف ما در شرکت &Bit توانمد کردن مشتری با افزایش دانش او نسبت به نرم افزار است. در این راه از ابتدای خرید تا زمانیکه مشتری بدون نیاز به کمک خاصی بتواند کلیه امور خود را براحتی انجام دهد، در کنار شما خواهیم بود.

اگر به دنبال خرید و یا دانلود نرم افزار خدمات پس از فروش هستید، می‌توانید در ابتدا یک ماه به صورت رایگان crm بیت اند را امتحان کنید.همچنین برای اطلاع از فارسی ساز crm و بهترین نرم افزار crm به سایت بیت اند مراجعه کنید.

این اعلان را به اشتراک گذارید