آیا می خواهید کسب و کار خود را بهبود بخشید؟ نظرات و بازخورد مشتریان، کارمندان و سایر ذینفعان شما می تواند بینش های ارزشمندی در مورد چگونگی انجام این کار ارائه دهد. با افزودن ابعاد جدید به جهان نظرسنجی، نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 به عنوان یک شاهکار تکنولوژی، علاوه بر اینکه بازخوردهای مشتریان و کارمندان را بهبود می‌بخشد، به کسب و کارها امکان می‌دهد تا از داده‌های حاصل از نظرسنجی به نحو احسن استفاده کنند. با دسترسی به ابزارهای پیشرفته و گزارش‌گیری جامع، تصمیم‌گیری هوشمندانه و ارتقاء بهره‌وری به سطح جدیدی خواهید رسید.

1 19

با رابط کاربری کارا و قابل فهم، نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا سوالات متنوع از جمله چند گزینه‌ای، باز، طیف و مقیاس رتبه‌بندی را به سادگی ایجاد کنید. از طریق ایمیل، وب یا تلفن، داده‌های نظرسنجی را به صورت هوشمندانه جمع‌آوری نمایید و با ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته، داده‌ها را به گزارش‌های قابل فهم تبدیل کنید. این نرم افزار نه تنها به شما امکان می‌دهد تا رضایت مشتریان و کارمندان را بهبود بخشید، بلکه از این داده‌ها به شکل موثرتری برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و ارتقاء بهره‌وری سازمانی استفاده کنید. با نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365، به دنیایی از مدیریت بازخورد هوشمند و بهبود پیوسته خواهید پیوست.

مزایای نرم افزار نظر سنجی بیت اند

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 یک ابزار قدرتمند برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل نظرات است. این نرم افزار به شما امکان می دهد نظرسنجی های سفارشی ایجاد کنید، داده های نظرسنجی را از طریق ایمیل، وب یا تلفن جمع آوری کنید و گزارش های جامعی ایجاد کنید که می توانید از آنها برای بهبود تصمیم گیری، افزایش رضایت مشتری و ایجاد روابط قوی تر استفاده کنید. نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 می تواند به شما کمک کند تا:

کاربردهای نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 را می توان برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده کرد، از جمله:

ویژگی های برنامه نرم افزار نظر سرنجی بیت اند

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 دارای ویژگی های زیر است:

طراحی نظرسنجی سفارشی

با استفاده از رابط کاربری ساده و بصری نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365، می‌توانید نظرسنجی‌های سفارشی ایجاد کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده می‌کنند. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا:

این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد تا نظرسنجی‌هایی ایجاد کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده می‌کنند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید نظرات مشتریان خود در مورد یک محصول جدید را جمع‌آوری کنید، می‌توانید پرسشنامه‌ای ایجاد کنید که سوالات خاصی در مورد آن محصول را شامل می‌شود. یا، اگر می‌خواهید رضایت کارمندان خود را ارزیابی کنید، می‌توانید پرسشنامه‌ای ایجاد کنید که سوالاتی در مورد محیط کار، مزایا و فرصت‌های پیشرفت را شامل می‌شود.

2 17
3 11

جمع‌آوری داده‌های متنوع با روش‌های مختلف

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 از انواع روش‌های جمع‌آوری داده‌ها از جمله ایمیل، وب و تلفن پشتیبانی می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا نظرسنجی‌های خود را به روشی موثر و کارآمد جمع‌آوری کنید.

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 از انواع روش‌های جمع‌آوری داده‌ها از جمله ایمیل، وب و تلفن پشتیبانی می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا نظرسنجی‌های خود را به روشی موثر و کارآمد جمع‌آوری کنید.

تجزیه و تحلیل هوشمند

با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته، Dynamics 365 امکان تحلیل داده‌های نظرسنجی را به صورت هوشمندانه فراهم می‌کند. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد تا از داده‌های بازخورد خود به صورت موثر استفاده کنند. داده‌های نظرسنجی  به روش های مختلف تجزیه و تحلیل می‌شوند، از جمله تجزیه و تحلیل آماری، تجزیه و تحلیل متنی و تجزیه و تحلیل تصویری.

بدین ترتیب می‌توانید گزارش های جامعی از تجزیه و تحلیل داده های خود ایجاد کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بینش‌های ارزشمندی از داده‌های نظرسنجی خود کسب کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از این بینش‌ها برای شناسایی نقاط قوت و ضعف محصولات یا خدمات خود، ارزیابی رضایت مشتری یا کارمند و شناسایی فرصت‌های بهبود استفاده کنید.

4 11
3 4

گزارش‌گیری جامع

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 به شما امکان می‌دهد گزارش‌های جامعی از‌ داده‌های نظرسنجی خود ایجاد کنید. این گزارش‌ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

می‌توانید این گزارش‌ها را با سایر تیم‌ها و مدیران به اشتراک بگذارید و تصمیم‌های مناسبی  و اقداماتی را برای بهبود کسب و کار خود انجام دهید.

سخن پایانی

نرم افزار نظرسنجی مایکروسافت داینامیک 365 یک ابزار قدرتمند و همه‌کاره است که می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید:

سوالات متداول نظرسنجی

در گام اول  کارشناسان ما جلساتی را به صورت آنلاین یا حضوری با مجموعه‌ی شما برگزار خواهند کرد تا نسبت به فرآیندها و فعالیت شما شناخت کافی پیدا کنند.  بعد از  آن بهترین مدل برای بخش نظرسنجی شما پیشنهاد می‌شود و سپس شما می‌توانید در مورد کلیات و جزییات آن تصمیم بگیرید و بهترین حالت را انتخاب کنید.

  • بله، شما میتوانید از بخش های مختلف با فیلترهای مختلفی گزارش مورد نیازتان را دریافت کنید
  • هیچگونه محدودیتی برای اجرای نظرسنجی وجود ندارد و شما میتوانید از کانال های مختلف از قبیل پیامک یا سایت نیز برای اجرای نظرسنجی استفاده کنید

خیر، شما میتوانید نظرسنجی هایتان را سفارشی سازی کنید و متناسب با سلیقه و ایده خودتان نظرسنجی هایتان را سفارشی سازی کنید

با توجه به قابلیت بالای نرم افزار داینامیکس 365 مایکروسافت در بحث سفارشی سازی و توسعه، این نرم افزار مناسب هر مجموعه ای با هرنوع فعالیتی میباشد

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.