نرم افزار crm فارسی ایده‌آل کدام است؟

ساز1.png

همانطور که اشاره شد به دلیل نیازمندی سازمان های داخل کشور به نرم افزار crm فارسی شرکت‌های مختلفی به ارائه‌ی ورژن‌های گوناگون نرم افزار crm فارسی رایگان یا تجاری می‌پردازند. یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای ‌crm متعلق به شرکت مایکروسافت است که در مقاله بررسی جامع نرم افزار crm مایکروسافت ویژگی های آن را مورد بحث قرار دادیم. اما  نرم افزار crm فارسی باید بدون تغییر در ساختار اصلی    crm ارائه شود به گونه‌ای که بتواند در مدیریت و تعاملات سازمان موثر باشد. بنابراین زمانی که به دنبال دانلود نرم افزار crm مایکروسافت فارسی هستید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید.

منطبق بر استاندارد نسخه اصلی مایکروسافت

نرم افزار فارسی ساز  crm در وهله ی اول باید با نسخه‌ی اصلی سازگار باشد. مایکروسافت از زمان عرضه این نرم افزار در طی سال‌های مختلف به روز رسانی‌هایی را در نسخه‌های جدید خود انجام می‌دهد که ضروری است تا فارسی ساز مایکروسافت crm نیز با آن همگام باشد. پایگاه اطلاعاتی و داده‌های crm یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در صورتی که با نصب فارسی ساز تغییرات غیر اصولی و مغایر با استاندارد در آن اعمال شود؛ می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

یکی از نکاتی که در دانلود مایکروسافت crm فارسی شرکت Bit& و نصب آن وجود دارد حفظ تمام اطلاعات crm در صورت  بروز هرگونه اختلال در سیستم است. به عنوان مثال در صورتی که به دلایلی از جمله اختلال در قفل نرم افزاری مشکلی در عملکرد فارسی ساز رخ دهد صرفا همان بخش فارسی ساز  و تقویم غیر فعال می‌شود.

گستردگی استفاده از تقویم شمسی

ذکر شد که فارسی ساز مایکروسافت crm علاوه بر ترجمه نوشته‌ها برای تبدیل تقویم میلادی به تقویم شمسی نیز به کار می‌رود. امکان استفاده‌ی گسترده از تقویم شمسی از ویژگی‌های مثبت نرم افزار crm فارسی به شمار می‌رود. در فارسی ساز مایکروسافت ‌2016 Bit&  امکاناتی وجود دارد که استفاده از تقویم را در تمام بخش ها میسر می کند. از جمله ویژگی‌های تقویم می‌توان موارد زیر را نام برد:

 _ پشتیبانی از تقویم شمسی و میلادی
 _ ذکر تاریخ شمسی در گزارش ها، خروجی اکسل، ورد، نمودار (Charts) و داشبورد
_ اعمال تاریخ شمسی در بخش‌های مورد نیاز سیستم از جمله جدول، فرم و نماهای مختلف
 _ امکان استفاده از تقویم در ایمیل‌ها، پیام کوتاه، سوابق تماس تلفنی و کلیه اقدامات CRM
_ منطبق بر تقویم روز و  سال کبیسه
_ تطبیق با تاریخ رسمی کشور

تقویم فارسی ساز &BiT

فارسی‌ساز روی کل سیستم اعمال می‌شود

نرم افزار crm فارسی روی همه‌ی قسمت‌های سیستم  crm اعمال می شود. بدین ترتیب شما یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در اختیار داید که همه ی منوها با زبان فارسی به پرسنل یا مشتریان نمایش داده ‌می‌شود. علاوه بر این زمان و تاریخ منطبق بر تقویم رسمی می‌باشد و می‌توان نمایس و ورود تمامی اطلاعات را به صورت  RTL یا همان راست چین تنظیم کرد.

همگام با ابزارها و نرم افزارها

از امکانات یک نرم افزار crm فارسی ایده‌ال پشتیبانی از  ابزارهای جانبی از قبیل اکسل، word، outlook  و …است. بدین ترتیب خروجی‌ها و گزارش سازی با زبان فارسی انجام می‌شود  و می‌توان تاریخ‌ها را منطبق با تقویم شمسی دریافت کرد.

همچنین نرم افزار فارسی ساز dynamics365 که توسط شرکت Bit& عرضه می شود از مرورگرهای مختلف مانند Firefox، Safari، Google Chrome و … نیز پشتیبانی می‌کند.

 

نسخه جدید فارسی ساز مایکروسافت crm در دسترس

امکان دریافت و نصب آخرین به روزسانی‌ها و رول آپ‌های مایکروسافت یکی از مهمترین موارد در دانلود مایکروسافت crm فارسی به شمار می رود. با ارائه‌ی هر نسخه‌ی جدید crm که توسط مایکروسافت عرضه می‌شود،  نیاز است تا به دنبال دانلود نرم افزار crm مایکروسافت فارسی جدید باشید. &Bit با هر به روزرسانی نسخه  جدید فارسی ساز را ارائه می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

نصب و استفاده آسان نرم افزار crm فارسی

نصب و راه‌ اندازی فارسی ساز و همچنین سهولت استفاده از آن در خرید نرم افزار crm فارسی موثر است. راه اندازی نرم افزار crm فارسی Bit&  مانند سایر افزونه‌های زبان‌های دیگر مایکروسافت است و دقیقا با همان استاندارد طراحی شده است. برای نصب این نرم افزار هیچگونه محدودیت و شرایط به خصوصی وجود ندارد و به نصب برنامه های جانبی نیازی نیست.

 
ساز2 1.png
 

قابل تنظیم مجزا برای هر کاربر

مدیر سیستم می‌تواند فارسی ساز مایکروسافت crm  را به صورت پیش فرض قرار داده و بر روی تمام کاربران اعمال کند. اما این امکان نیز وجود دارد که تنظیمات به صورتی اعمال شود تا هر کاربر بتواند به انتخاب خود از زبان یا تقویم استفاده کند. به عنوان مثال یک کاربر می‌تواند تقویم خود را روی شمسی تنظیم کند در حالی که بقیه‌‌ی کاربران از تقویم میلادی استفاده می‌کنند.

زبان پایه را فارسی انتخاب کنید

برای استفاده از قابلیت‌هایی مانند سفارشی سازی Dynamics در هنگام نصب نرم افزار باید یک زبان به عنوان زبان پایه انتخاب شود. در اغلب فارسی سازهایی که توسط شرکت ها ارائه می‌شود برای ایجاد تغییرات و سفارشی سازی در سیستم سی آر ام، نیاز است تا زبان پایه را به انگلیسی تغییر دهید. اما Bit& این مساله را نیز برای شما حل کرده است. نرم افزار crm فارسی شرکت &Bit امکان انتخاب زبان فارسی به عنوان زبان پایه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

ترجمه تخصصی و دقیق

ترجمه دقیق و کاربردی که مفاهیم بین المللی را با معادل‌های درست فارسی جایگزین کند بسیار اهمیت دارد. این ترجمه در عین حال که از لحاظ تخصصی درست و دقیق هستند بایستی کاملا روان و سلیس نیز باشد.

سفارشی ‌سازی ترجمه‌

فارسی ساز مایکروسافت crm در بخش‌ها و نماهای مختلف شامل عبارت‌های زیادی است که ممکن است در بعضی موارد از نظر کاربران قابل قبول نباشد. برای حل این مساله امکانی فراهم شده تا کاربران بتوانند عبارت‌ها را مطابق با نظر خود تغییر دهند و ترجمه مد نظر خود را اعمال کنند.

image 18
 

قفل نرم افزاری متناسب با تکنولوژی روز

یکی از مواردی که ممکن است در نرم افزارهای شرکت‌ها با آن رو به رو شوید استفاده از قفل‌های سخت‌افزاری است. نگهداری و حفظ امنیت این قفل‌ها به دلیل وابسته بودن به سخت افزار دشوار است. همچنین در صورت اعمال تغییرات در سیستم  این دسته از قفل‌ها درعملکرد مشکلاتی به همراه خواهند داشت. اما شرکت &Bit با ارائه‌ی قفل نرم‌افزاری در راحتی و امنیت کاربران نقش موثری ایفا می‌کند. این قفل‌ها به سخت‌افزار وابسته نیستند و در صورت تغییرات روی سیستم  محدودیتی به همراه ندارند. قفل نرم افزاری به شکل Serial Number در اختیار قرار می‌گیرد و با توجه به تکنولوژی روز گزینه‌ی مناسبتری است.

قیمت منصفانه نرم افزار crm فارسی

در صورتی که تصمیم به خرید نرم افزار crm فارسی داشته باشید قطعا یکی از دغدغه ها قیمت محصول است. خوب است به این نکته اشاره کنیم که فارسی ساز مایکروسافت crm در دو حالت میزبانی ابری و یا پیش فرض ارائه می‌شود. درصورتی که به دنبال نرم افزار crm رایگان فارسی باشید می‌توانید از میزبانی ابری بیت اند استفاده کنید که  به مدت یک ماه به صورت رایگان ارائه می‌شود. البته نمونه‌هایی از نرم افزار crm رایگان فارسی موجود هستند که پشتیبانی مناسبی از طرف شرکت ارائه دهنده ندارند. بنابراین دانلود نرم افزار crm فارسی رایگان با توجه به امکانات محدود توصیه نمی شود.

 

چرا &Bit

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان هم برای مشتریان شما و هم پرسنل به بیشترین بازدهی برسید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد بهترین نرم افزار crm و اهداف crm به سایت بیت اند مراجعه کنید.

BIT-and-logo
 
 

این اعلان را به اشتراک گذارید