بررسی جامع و مقایسه بهترین نرم افزارهای crm ایرانی و خارجی

بررسی کلی امکانات باشگاه مشتریان

اگر شما هم قصد خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان را دارید باید به دنبال بررسی بهترین نرم افزارهای crm در بازار باشید. اما این انتخاب باید بر اساس نیازهای کسب و کار شما باشد! نرم افزارهای مدیریت مشتریان با هدف بهینه‌سازی ارتباطات مشتریان و افزایش رضایتمندی آن‌ها تعبیه شده‌اند. اما با توجه به اینکه هر کسب و کاری بخش‌های مختص به محصولات خود را دارد، نمی‌توانیم یک الگوی یکسان را برای همه مناسب بدانیم.

بنابراین در شروع باید دو نکته را مدنظر قرار دهید؛ اول استراتژی مدیریتی خود را مشخص کنید و دوم نرم‌افزارهای موجود را بشناسید. در مورد آماده‌سازی استراتژی قبلا صحبت کرده‌ایم؛ حال می‌خواهیم یک راهنمای جامع برای معرفی بهترین نرم افزار crm ارائه دهیم. به شما کمک می‌کنیم تا اول از همه ویژگی‌های یک نرم افزار سی آر ام خوب را بدانید و سپس 10 نرم افزاری که توانسته به رشد و توسعه کسب و کارها کمک کنند را معرفی و مقایسه خواهیم کرد.

فهرست مطالب

بررسی اجمالی سیستم CRM

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، نرم‌افزاری است که می‌تواند به تیم‌های فروش شما کمک کند تا ارتباطات با مشتریان بالقوه و موجود را ثبت کرده، سرنخ ها را مدیریت و گاهی همچنین کمپین‌های بازاریابی ایجاد کنند. به عبارت دیگر، این سیستم به شما این امکان را می‌دهد که روابط خود را با مشتریان تقویت و حفظ کنید.

کسب و کارها به دلایل مختلف نرم افزار CRM را به کار می‌برند. در ابتدا این صنعت بر روی تخصص فروش و روابط عمومی متمرکز بود و راهی مناسب برای ذخیره اطلاعات و ردیابی ارتباطات با مشتریان بالقوه و فرصت‌ها ارائه می‌کرد. امروزه راه‌حل‌های سی‌آر ام در حوزه‌های مختلفی مانند بازاریابی، تجزیه و تحلیل، منابع انسانی، ارتباطات و مدیریت پروژه‌ قرار دارند. برخی از سیستم‌های مدیریت مشتریان حتی دارای چت‌ بات‌ها و قابلیت‌های تماس داخلی هستند که به تیم شما اجازه می‌دهد به طور مستقیم از سیستم با مشتریان ارتباط بگیرید. به طور کلی بهترین نرم افزار crm برای انواع مختلفی از کسب و کار مناسب است.

 کدام کسب و کارها به نرم افزار CRM نیاز دارند؟

سازمان‌هایی که برای مدیریت فرآیند مدیریت مشتری، ایجاد ارتباط موثر و هماهنگی بین تیم‌های فروش و بازاریابی خود به روشی دیجیتالی نیاز دارند، از سیستم‌های سی‌آر ام استفاده می‌کنند. این کسب‌وکارها از خرده‌فروشی گرفته تا شرکت‌های خدماتی و شرکت‌های B2B و B2C را شامل می‌شوند. بهترین نرم افزار crm معمولا در شرکت‌های زیر به کار می‌روند:

بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی که به قصد یافتن بهترین نرم افزار CRM با فروشندگان مختلف مذاکره می‌کنید، احتمالاً با فروشندگانی مواجه می‌شوید که با لیست بلندبالایی از ویژگی‌ها و امکانات می‌خواهد شما را به خرید نرم‌افزار خود مجاب کنند. اما برای آنکه خودتان بتوانید بهترین نرم افزار crm را بشناسید، به طوری که نیازهای سازمان را به خوبی برطرف کند باید در وهله اول شناخت کافی از ویژگی‌های یک نرم افزار CRM خوب داشته باشید و البته انواع شرکت‌های ارائه دهنده آن را نیز بررسی کنید.

۱. قابلیت سفارشی‌سازی

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، نیازهای هر کسب‌وکار منحصربه‌فرد است. لذا بایستی به دنبال نرم‌افزاری باشید که بتواند متناسب با خواسته‌های شما شخصی‌سازی شود. برخی از نرم‌افزارها برای سفارشی‌سازی حتما به کارشناس متخصص نیاز دارند. اما برخی از انواع سامانه مدیریت مشتریان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما به سادگی بتوانید متناسب با نیازمندی‌های سازمان نرم‌افزار را سفارشی‌سازی کنید.

 توجه داشته باشید که امکانات و ماژول‌های فراوان در یک نرم‌افزار لزوما به معنای برتری آن نیست و حتی ممکن است منجر به سردرگمی و نارضایتی کارکنان شود. از این رو قابلیت سفارشی سازی نرم‌افزار مطابق با نیازهای یک سازمان امری ضروری است.

۲. قابلیت مقیاس‌پذیری

همانطور که کسب‌وکار شما با گذشت زمان رشد می‌کند و توسعه می‌یابد، نیازها و اهداف تجاری شما نیز تغییر می‌کند. مثلا ممکن است شما در ابتدای شروع کسب و کار خود یک نرم‌افزار مدیریت مشتریان بخرید اما در ادامه تصمیم به توسعه تیم خود بگیرید. در چنین حالتی حاضرید نرم‌افزار جدیدی بخرید یا هزینه اضافی پرداخت کنید؟ پس می‌توان گفت بهترین نرم افزار crm باید قابلیت مقیاس‌پذیری با رشد کسب‌وکار شما را داشته باشد.

۳. یکپارچه‌سازی

معمولاً در یک سازمان برای انجام امور مختلف از نرم‌افزار‌های متفاوتی استفاده می‌شود. هرچه سازمان گسترده‌تر باشد، دارای بخش‌ها، اعضا و نرم‌افزارهای بیشتری خواهد بود. بهترین نرم افزار CRM می‌تواند تمام داده‌های نرم‌افزارهای مختلف را در یک سیستم یکپارچه گرد آورد. همچنین تمام کارکنان باید قابلیت دسترسی برای استفاده از این سیستم یکپارچه را داشته باشند.

بهترین نرم افزار CRM قابلیت ادغام با سایر نرم‌افزارها را دارد تا سرعت عملکرد و بهره‌وری تیم‌هارا افزایش دهد. وقتی بتوانید ابزارهای فروش و بازاریابی خود را به طور کامل در یک مکان مدیریت کنید؛ هم شما و هم مشتریان شما سود خواهید برد.

ویژگی‌های نرم افزار crm  خوب

۴. کاربری آسان

نرم افزار crm خوب نباید بیش از اندازه پیچیده باشد و کارکنان شما نتوانند به راحتی با آن کار کنند. در این صورت خرید نرم‌افزار نه‌تنها سودی برای شما نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفتن زمان و سرمایه می‌شود و نارضایتی کارکنان را نیز به همراه خواهد داشت. حتی ممکن است علی رغم چندین دوره آموزشی باز هم نتوانند با نرم‌افزار کار کنند و آن را کنار بگذارند.

۵. خدمات پس از فروش و پشتیبانی

حتی اگر بهترین نرم افزار crm را هم خریداری کنید با نصب آن کار شما تمام نخواهد شد. با توجه به اینکه هر کسب‌وکاری مدام در حال تغییر است، نرم‌افزار نیز نیاز به به‌روزرسانی دارد. همچنین ممکن است پس از نصب نیز با مشکلاتی مواجه شوید که نیاز به پشتیبانی دارند. در هر صورت یک فروشنده‌ی خوب حتی پس از نصب نرم‌افزار نیز با شما در ارتباط خواهد بود تا پشتیبانی لازم را ارائه دهد.

 چرا نرم افزار crm رایگان توصیه نمی شود؟

نرم افزار مدیریت روابط مشتریان معمولاً به صورت اشتراک ماهانه یا سالانه قیمت‌گذاری می‌شود، با طرح‌هایی که از نظر امکانات و ویژگی‌ها متفاوت هستند. معمولاً قیمت ذکر شده متناسب با تعداد کاربر است، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. بسیاری از فروشندگان سطوح رایگان نامحدودی را ارائه می‌دهند که برخی از قابلیت‌های ابتدایی را در اختیار می‌گذارد. در حالی که برنامه‌های پولی در عملکرد از Starter تا Professional و Enterprise را شامل می‌شوند.

بسته‌های رایگان برای تعداد محدودی از کاربر قابل استفاده هستند و اغلب برای مشاغل کوچک به کار می‌روند. علاوه بر این در صورت خرید نرم‌افزار CRM رایگان، چنانچه بخواهید پشتیبانی دریافت یا ماژول و افزونه‌ نصب کنید، نیاز به پرداخت خواهید داشت. در کنار تمام این نکات چنانچه از بسته‌های رایگان خود شرکت ارائه کننده، نرم افزار رایگان را تهیه نکنید، مثلا از سایت‌های مختلف دانلود شود، شما را با مشکلات لایسنس، قانون کپی رایت یا قفل شکسته رو به رو خواهد کرد.

 لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایرانی و خارجی

برای کمک به شما در انتخاب ابزار مناسب، ما فهرست 10 تایی از بهترین نرم افزارهای CRM خارجی و ایرانی را گردآوری کرده‌ایم. در این لیست ویژگی‌های مختلف از جمله مزایا، معایب و رابط کاربری مورد بحث قرار می‌گیرد.

1. Microsoft Dynamics 365

در معرفی بهترین نرم افزار CRM طبق گزارش‌های منابع معتبری همچون فارست و گارتنر همواره داینامیکس 365 گروه مایکروسافت در صدر لیست قرار دارد. مایکروسافت با توانمندی ثابت شده‌ خود در تولید نرم‌‌افزار برای مدیریت امور تجاری و اداری کسب وکار‌ها، توانسته Dynamics 365 را عرضه کند. این پلتفرم به دلیل داشتن ماژول‌های مختلف برای بهبود همه جنبه‌های یک کسب و کار با ترکیب فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری مناسب است. این قابلیت‌ها کسب و کارها را برای مدیریت روابط با مشتری، ساده کردن فرآیندهای فروش و ادغام موثر تلاش‌های بازاریابی، توانمند می‌کنند.

دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند سرنخ‌ها و معاملات را پیش‌بینی و مشتریان بالقوه را برای تبدیل شناسایی کند. این تیم‌های فروش بزرگ را قادر می‌سازد تا تلاش‌های خود را در جهت افزایش رضایت مشتری متمرکز کنند. همچنین یک داشبورد یکپارچه برای عملکردهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری ارائه می‌دهد که از هزینه و پیچیدگی یکپارچه‌سازی چندین ابزار مستقل جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های گیمیفیکیشن که رقابت دوستانه را بین تیم‌های فروش تشویق می‌کند، گزینه جذابی برای نیروهای دورکار است. هر سرنخ، تماس و معامله را می توان به یک جایزه تبدیل کرد که فضای فروش رقابتی و دلگرم کننده‌ای می‌سازد. مهم نیست اعضای تیم شما در کجا قرار دارند، با ساختن یک سیستم سفارشی و کاربرپسند با صدها ادغام موجود و داشبورد منعطف کاربران در به کارگیری نر‌م‌افزار راضی خواهند بود.

مزایای Microsoft Dynamics 365

  • مدیریت سرنخ
  • مقیاس‌پذیری
  • یکپارچه‌سازی با برنامه‌های شخص ثالث
  • ارتباط از طریق ایمیل، پیام‌های چت زنده، مکالمات تلفنی و تعاملات با رسانه‌های اجتماعی
  • داده‌های متمرکز
  • قدرت همگام‌سازی بالا
  • رابط کاربری جدید و منسجم
  • ادغام با اندروید و IOS
  • قابلیت سفارشی‌سازی و نصب آسان
  • اتوماسیون برای تسریع کارها
  • مقرون‌به‌صرفه
  • بازگشت سرمایه قابل‌توجه در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه رقابتی
  • ابزاری پیشرفته برای جستجوهای ساده و پیچیده

معایب Microsoft Dynamics 365

  • استفاده از Microsoft CRM می‌تواند برای افرادی که با محصولات مایکروسافت آشنا نیستند، دشوار باشد. بدین منظور شرکت‌های ارائه دهنده مانند بیت اند معمولا یک دوره آموزشی را ارائه می‌دهند.
  • قیمت نسبتا بالایی برای بسته‌های یپیشرفته دارد که با توجه به ماژول‌های فراوان و اثرگذاری مقرون به صرفه است.
معرفی بهترین نرم افزار crm  خارجی- داینامیکس 365

2. HubSpot CRM

 HubSpot از دیگر انتخاب‌های ما برای معرفی بهترین نرم افزارهای CRM خارجی است. این نرم‌افزار شهرت خود را به عنوان یک سامانه مدیریت روابط مشتریان پیشرو برای مشاغل در هر اندازه به دست آورده است. یکی از مزیت‌های کلیدی، توانایی آن در مقیاس‌پذیری با یک کسب و کار است که سیستم را برای استارتاپ‌ها و SMBها ایده‌آل می‌کند.

سطوح قیمت‌گذاری مختلف عملکردهای ابتدایی تا ویژگی‌های پیشرفته‌تر را  با رشد کسب‌وکار تطبیق می‌دهند. HubSpot با ویژگی‌هایی مانند اتوماسیون و توصیه‌های سئو، این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که بتوانند سرنخ ایجاد کنند و روابط با مشتری را مدیریت کنند.

مزایا HubSpot

  • یکپارچه‌سازی
  • اتوماسیون بازاریابی و فروش
  • ردیابی ایمیل
  • طرح رایگان و یک نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان
  • قابلیت ادغام با تمام نرم افزارها
  • تجزیه و تحلیل محتوای فروش
  • گزارش و تجزیه و تحلیل
  • سفارشی‌سازی
  • مقیاس‌پذیری مقرون به صرفه از سطوح رایگان تا پیشرفته

معایب HubSpot

  • طرح‌های پیشرفته برای مشاغل کوچکتر نسبتاً گران هستند.
  • برنامه‌ها به تعداد مخاطبین بازاریابی محدود می‌شوند و بسیاری از کسب‌وکارها را مجبور به خرید مخاطبین اضافی با نرخ قابل توجهی می‌کند.
  • محدودیت‌های ارسال ایمیل می‌تواند کمپین‌های با حجم بالا را با تنگنا مواجه کند.
  • قابلیت سفارشی سازی محدود در مقایسه با پلتفرم های تخصصی.
رابط کاربری بهترنی نرم افزار crm- hubspot

Zendesk.4

Zendesk Sell برای مشاغلی که نیاز به ارائه پشتیبانی مشتری دارند، بهترین نرم افزار CRM است. نرم‌افزار مدیریت مشتریان Zendesk در یکپارچه‌سازی بخش‌های یک شرکت بسیار عالی عمل می‌کند و همکاری بین بخش‌ها را به حداکثر می‌رساند. به طوری که به تیم‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی اجازه می‌دهد تا با داده‌ها و اهداف متمرکز یکسان با هم کار کنند. با کمک فهرست‌های هوشمند این نرم‌افزار می‌توانید مشتریان را تقسیم‌بندی و سرنخ‌ها را فیلتر کنید.

Zendesk بهترین نرم‌ افزار CRM مدرن را ارائه می‌دهد که بدون توجه به اندازه کسب و کار شما قابل تنظیم و استفاده از آن آسان است. این مجموعه مملو از ابزارهای مختلف است که به تیم‌های شما کمک می‌کند تا با افزایش بهره‌وری، فرآیندها و دید خط لوله (Pipeline) و درآمد را به حداکثر برسانید. تیم شما می‌تواند به سرعت یاد بگیرد که چگونه از همه ویژگی‌های فروش قدرتمند نرم‌افزار استفاده کند.

مزایای نرم افزار Zendesk

  • اعلان‌های لحظه‌ای
  • دسترسی به اسکریپت‌ها، یادداشت‌ها و…
  • پلتفرم یکپارچه
  • ردیابی ایمیل و اتوماسیون
  • گزارش فعالیت و تجزیه و تحلیل
  • داشبورد فروش قابل تنظیم
  • برنامه موبایلی
  • خدمات و پشتیبانی
  • فیلدهای سفارشی

معایب Zendesk

  • اتوماسین در پایین‌ترین بسته قیمت‌گذاری موجود نیست؛
  • طرح رایگان ندارد؛
  • رابط کاربری پیچیده‌ای دارد.
zendeslk  از بهترین نرم افزارهای CRM خارجی

monday.com .5

نرم‌افزار monday مبتنی بر ابر، برای مدیریت تیم‌هایی که نیاز به همکاری در کارها و پروژه ها دارند، بهترین نرم افزار CRM به شمار می‌رود. این پلتفرم یک نمای تخته‌ای به سبک Kanban از وظایف را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا از روند کار خود تجسم بصری داشته باشید. همچنین می‌توانید پیشرفت پروژه‌ها را پیگیری، تاریخ‌های سررسید و نظرات را اضافه و فایل‌ها را پیوست کنید.

برای استفاده از نرم افزار می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 14 روز دریافت کنید. بعد از سپری شدن این دوره، بسته‌های مختلف ماهانه که هزینه‌ آن‌ها از طرح رایگان شروع می‌شود و برای افزایش کاربر یا استفاده سازمانی قیمت‌های متفاوتی دارد. برنامه‌های پولی شامل ویژگی‌هایی مانند تنظیم داشبورد، کاربران نامحدود، پیش‌بینی فروش، تجزیه و تحلیل فروش، اتوماسیون و ادغام‌ها هستند.

مزایای نرم‌افزار monday

  • طرح رایگان برای همیشه
  • برنامه‌های پرداختی متنوع و حتی کم هزینه
  • کاربری بسیار انعطاف‌پذیر
  • پیش‌بینی فروش با طرح Pro CRM
  • قابلیت ادغام با برنامه های iOS و اندروید
  • تجزیه و تحلیل فروش
  • اتوماسیون‌ها و ادغام با سایر نرم‌افزارها

معایب monday

  • طرح رایگان فقط برای 3 کاربر قابل استفاده است؛
  • برنامه به دلیل کاربری نسبتا سختی که دارد شامل یک منحنی یادگیری است؛
  • امکان امتیازدهی به سرنخ‌ها تنها با Enterprise CRM امکان‌پذیر است.
monday  از بهترین نرم افزارهای CRM

Zoho CRM.6

Zoho CRM به عنوان محبوب‌ترین و بهترین نرم افزار CRM کسب و کارها را قادر می‌سازد تا فروش، بازاریابی و عملیات خدمات مشتری خود را از یک پلتفرم واحد مدیریت کنند. این برنامه برای تیم‌های کوچک تا متوسط ​​ایده‌آل است و انواع گزینه‌های یکپارچه و راه حل‌های قابل تنظیم را برای شرکت‌های در حال رشد ارائه می‌دهد. دستیار داخلی مجهز به هوش مصنوعی Zia، به پیش‌بینی سرنخ‌ها و معاملات، شناسایی مشتریان بالقوه برای تبدیل و هدایت تیم‌های فروش بزرگ در تلاش‌هایشان کمک می‌کند.

مزایای Zoho

  • طرح رایگان
  • بدون نیاز به قرارداد
  • رابط کاربری ساده
  • مدیریت تماس، وظایف، رویدادها
  • ادغام برنامه Zoho و بازاریابی چند کاناله
  • افزایش سرنخ‌ها، تسریع فروش و اندازه‌گیری دقیق عملکرد

معایب zoho

  • طرح رایگان شامل ادغام‌های شخص ثالث نیست و فقط برنامه‌های Zoho را شامل می‌شود؛
  • برای پشتیبانی Premium و Enterprise باید هزینه پرداخت کنید.
رابط کاربری بهترین نرم افزارهای CRM خارجی-zoho

Salesforce .7

در ادامه بررسی لیست بهترین نرم افزار CRM خارجی به Salesforce می‌ٰرسیم که برای مشاغلی که خواهان یک سیستم مدیریت مشتریان جامع همه کاره هستند، بهترین است. این امکان را به شما می‌دهد تا سرنخ‌ها، مخاطبین، فرصت‌ها و مشتریان مدیریت شوند. می‌توانید با داشبورد تعاملی آن، دید جامعی از کسب‌وکار خود داشته باشید و هشدارهای لحظه‌ای دریافت کنید. افزونه‌هایی برای گسترش عملکرد راه‌حل Salesforce شما در حین رشد وجود دارد که آن را به گزینه‌ای عالی برای شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که می‌خواهند در تمام مراحل رشد به یک ارائه‌دهنده CRM بپیوندند.

مزایای Salesforce

  • مدیریت فرصت
  • پیش بینی فروش
  • مدیریت اسناد
  • یکپارچه‌سازی
  • اتوماسیون
  • پلتفرم مبتنی بر ابر در همه جا قابل دسترسی است؛
  • طرح پایه آن، Essentials، برای حداکثر ده کاربر مناسب است؛
  • افزودنی‌هایی را برای توسعه عمکلرد نرم افزار ارائه می‌دهد.

معایب Salesforce

  • کسب و کارهای بزرگتر ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی برای استفاده مؤثر از ادغام Salesforce باشند؛
  • اکثر برنامه‌های Salesforce نیازمند تعهد سالانه هستند؛
  • پشتیبانی خوبی ندارد؛
  • منحنی یادگیری شیب داری دارد که نشان‌دهنده سخت بودن آموزش آن است؛
  • راه‌اندازی نسبتا دشواری دارد.
salesforce user interface

در ادامه چند مورد بهترین نرم افزار CRM در ایران را معرفی می‌کنیم که مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

8. پیام گستر

نرم افزار سی آر ام پیام گستر از بهترین نرم افزار CRM در ایران به شمار می‌رود. این نرم‌افزار پکیج‌های مختلفی را برای کسب و کارها ارائه می‌دهد که شامل امکانات کاربردی هستند. بنابراین هر شرکتی متناسب با نیازهای خود پکیج مورد نظر را انتخاب کنند. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید برای پشتیبانی و ارائه خدمات به خوبی عمل کنید.

مزایای نرم افزار پیام‌ گستر

  • مدیریت کمپین‌ها
  • قابلیت یکپارچه‌سازی با نرم افزارها
  • باشگاه مشتریان حرفه‌ای
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • گزارش‌سازی به طور خودکار
  • مدیریت برنامه‌های بازاریابی

9. نرم افزار دانا

شرکت دانا پرداز از شرکت‌های شناخته شده در زمینه نرم افزارهای مدیریتی و یکی از بهترین نرم افزار crm فارسی است. دانا  قابلیت‌ها و امکانات خوبی را برای مدیریت فرآیندها ارائه می‌دهد. برای استقرار این نرم‌افزار می‌توانید از دو روش ابری و استقرار در محل استفاده کنید. این نرم‌افزار به کشتریان اجازه می‌دهد از کانال‌های مختلف با شما ارتباط بگیرند.

مزایای داناپرداز

  • انعطاف‌پذیری
  • استفاده رایگان برای 14 روز
  • مدیریت تیم فروش و بازاریابی
  • خدمات مشتریان و پشتیبانی
  • ابزار چت آنلاین و کانال‌های ارتباطی
  • اتوماسیون
  • سفارشی‌سازی
  • یکپارچگی با سایر سیستم‌ها

10. CRM دیدار

نرم افزار سی آر ام دیدار برای کنترل و افزایش فروش، شناسایی سرنخ و در نهایت افزایش رضایت مشتریان مناسب است. کاربری آسان این نرم افزار از ویژگی‌های برجسته آن به شمار می‌رود. داشتن سادگی در کارایی نرم افزار به کسب و کار شما کمک بسیاری می‌کند. دیدار یک نگاه جامع از روند فروش ارائه می‌دهد که می‌توانید در هر لحظه از فرآیند فروش و پشتیبانی بر آن نظارت کافی داشته باشید. بسته‌های قیمت‌گذاری به صورت ماهیانه و سالیانه هستند.

مزایا نرم افزار دیدار

  • سادگی کاربری
  • اعلان تماس
  • ذخیره اطلاعات مشتریان
  • قیمت مناسب
  • کانال‌های ارتباطی ایمیل، پیامک و تماس
  •   پیگیری اتوماتیک ارتباط با مشتریان
  •   صدور فاکتور

اغلب بهترین نرم افزارهای crm در ایران موجود نیستند، اما برخی از شرکت‌ها توانسته‌اند این نرم‌افزارها در اختیار کاربران ایرانی قرار دهند. به عنوان مثال شما می‌توانید پلتفرم جامع و یکپاچه مایکروسافت crm را استفاده کنید. بیت اند این نرم افزار شناخته شده و محبوب را با تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری که دارد در ایران عرضه می‌کند. تیم بیت اند شامل افراد متخصص نرم‌افزار و همچنین کارشناسان کسب و کار است که توانسته است، داینامیکس 365 را برای کاربران ایرانی بومی‌سازی و کامل ارائه دهد.

دیدار از بهترین CRM های ایرانی

مقایسه نرم افزارهای CRM ایرانی و خارجی

برای اینکه بتوانید در یک زاویه کلی نرم‌افزارها را با هم مقایسه کنید ما چند مورد از بهترین نرم افزار CRM را در جدول زیر با هم مقایسه کرده‌ایم. با مطالعه مقاله تا اینجا اطلاعات خوبی به دست آورده‌اید، اکنون زمان تصمیم‌گیری شما است! این جدول بر اساس ویژگی‌های زیر دسته‌بندی شده است:

  • قیمت‌گذاری: مدل‌های قیمت‌گذاری، هزینه‌های اضافی، ارزش پیشنهادی
  • سهولت استفاده: رابط کاربری، منحنی یادگیری، آموزش‌های ارائه شده
  • شخصی‌سازی: امکان سفارشی‌سازی فرایندها و گزارش‌ها
  • یکپارچه‌سازی: سازگاری با سایر نرم‌افزارها و ابزارها
  • خودکارسازی: قابلیت ایجاد گردش کارهای خودکار
  • گزارش‌دهی: انواع گزارش‌ها، داشبوردها و تحلیل داده‌ها
  • هوش مصنوعی: استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد
  • ویژگی‌های خاص: ویژگی‌های منحصربه‌فرد
مقایسه بهترین نرم افزارهای CRM

چرا نرم افزار crm مایکروسافت بیت اند؟

 پیش از این در مورد ویژگی‌هایی که بهترین نرم افزار CRM باید داشته‌ باشد، صحبت شد و مایکروسافت Dynamics 365 را نیز با تمامی ویژگی‌های سفارشی‌سازی، یکپارچگی، قابلیت توسعه و… به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای crm خارجی معرفی کردیم. اما آنچه که &Bit را نسبت به سایر فروشندگان مایکروسافت داینامیکس 365 در ایران متمایز می‌کند، چیزی فراتر از این ویژگی‌هاست. با هم نگاهی به این تفاوت بیندازیم.

۱. کانال‌های ارتباطی متنوع و یکپارچه

مشتریان تمایل دارند از کانال‌های مختلفی با شما در ارتباط باشند. بیت اند امکان ارتباط از طریق کانال‌های مختلف مانند چت آنلاین، ربات تلگرام، پیامک و… را فراهم کرده است. مهم نیست از چه کانالی با مشتری در ارتباط باشید، تمامی اطلاعات مشتریان و سوابق تعاملات شما با آنها به صورت یکپارچه در تمامی کانال‌ها قرار دارد.

۲. فارسی ساز و تقویم شمسی

برخی به اشتباه تصور می‌کنند مایکروسافت سی‌آر ام برای کسب‌وکارهای ایرانی مناسب نیست. چرا که تیم مایکروسافت به علت تحریم‌ها زبان فارسی را پشتیبانی نمی‌کند. اما در بیت اند توانسته‌ایم با تولید فارسی ساز محیطی را در نرم‌افزار فراهم کنیم که دقیقاً مطابق با نیاز کاربران ایرانی باشد.

۳-  انواع ماژول‌ها

کارشناسان بیت اند با توجه به تجربه‌ای که در کار با انواع سازمان‌ها داشته‌ است، اطلاعات جامعی از نیاز کاربران به دست آورده‌اند. بنابراین ماژول‌هایی را آماده کرده‌ایم که توانسته گره از کار مشتریان بگشاید و مسیر دستیابی به اهداف را برای آن‌ها هموارتر کند. برخی از پرطرفدارترین ماژول‌های بیت اند شامل سامانه حضور غیاب، گزارش گیری، ایمیل مارکتینگ، مدیریت منابع انسانی و استخدام، خدمات پس از فروش و … است.

۴. خدمات پشتیبانی

هدف بیت اند توانمند کردن مشتری با افزایش دانش او نسبت به نرم افزار است. در این راه از ابتدای خرید تا زمانی‌که مشتری بدون نیاز به کمک خاصی بتواند کلیه امور خود را به راحتی انجام دهد، در کنار شما خواهیم بود. پس از نصب نرم افزار تمامی آموزش‌های ضروری را به کارکنان جهت استفاده راحت‌تر خواهیم داد و واحد پشتیبانی همواره پاسخگوی سوالات و نیازهای مشتریان است.

5.  استقرار ابری و نصب در محل

بیت اند نرم افزار مایکروسافت crm را دو شکل ابری (Cloud) و نصب در محل (on-premise) ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز، امکانات و بودجه خود، نسخه‌ای که برای آن‌ها مناسب‌تر است را تهیه کنند.

۶. دموی رایگان

شما برای تهیه و راه‌اندازی نرم‌افزار در سازمان وقت و هزینۀ زیادی صرف می‌کنید و حتی اگر تحقیقات خود را به صورت کامل برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM انجام داده باشید، تنها در صورتی می‌توانید از صحیح بودن انتخاب خود اطمینان داشته باشید که مدتی با نرم‌افزار کار کنید. از این رو ما امکان استفاده رایگان از سامانه مدیریت روابط مشتریان بیت اند را به مدت یک ماه فراهم کرده‌ایم تا پس از آن مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر این نرم‌افزار را خریداری کنند.

امکانات نرم افزار crm بیت اند

جمع بندی

تنوع نرم افزارها، شما را در انتخاب پلتفرم مناسب با شرکت خود گمراه می‌کند. به همین دلیل در این مقاله ویژگی‌های نرم افزار crm خوب را مورد بررسی قرار دادیم و بهترین نرم افزار CRM خارجی و ایرانی را معرفی کردیم. ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم افزار مایکروسافت داینامیکس 365 که توسط شرکت بیت اند عرضه می‌شود به وضوح کامل بودن این سیستم را نشان می‌دهد. باز هم اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید با بیت اند تماس بگیرید.

این اعلان را به اشتراک گذارید