مهم‌ترین معایب استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده

نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده

نرم‌افزار CRM مایکروسافت یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که به دلیل امکانات متعدد برای صاحبان کسب و کار بسیار کاربردی است. این امر موجب شده است تا نسخه‌های کرک شده این نرم افزار نیز عرضه شود. بسیاری از کسب‌وکارها برای حذف هزینه‌های خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به استفاده از این نرم‌افزارهای کرک شده روی می‌آورند. بدین ترتیب می‌توانند از برخی ویژگی‌های نرم افزار سود ببرند اما در عمل با این کار هزینه‌های خود را بیشتر می‌کنند. استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده یکی از اشتباهاتی است که ممکن است در مسیر رشد کسب‌وکار خود بردارید. این کار داده‌های مهم شرکت شما را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد و با چالش‌هایی رو به رو خواهید شد که رشد کسب‌وکار شما را مختل می‌کنند. در ادامه بیان می‌کنیم که چرا از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده استفاده نکنیم؟

نرم‌افزارهای کرک‌شده نرم‌افزارهایی هستند که کدهای اصلی آن‌ها دستکاری می‌شود. با این دستکاری‌ها، شما می‌توانید از امکانات یک نرم‌افزار بدون پرداخت هزینه برای لایسنس یا خریداری مستقیم خود نرم‌افزار استفاده کنید. اما بدیهی است که این دستکاری‌ها باعث ایجاد برخی تغییرات و حتی نشت اطلاعات می‌شود. از جمله این موارد انواع crm کرک شده است که قصد داریم در ادامه به معایب استفاده از نرم افزار Crack شده مایکروسافت CRM اشاره کنیم.

دلایل عدم استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت کرک شده

یکی از دلایل عدم استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت کرک شده این است که بعضی از این نرم‌افزارها، منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و حافظه‌ی سیستم‌های شما را مختل کرده یا فشار زیادی به آن وارد می‌کنند. در نتیجه ممکن است سیستم‌ دائما متوقف شود یا نیاز به بررسی پیدا کند. این عملکرد ضعیف، به‌شدت روی عملکرد نیروی کار شما تاثیر می‌گذارد. در نتیجه کاربران خسته می‌شوند و به‌جای تمرکز بر روی استفاده از نرم‌افزار، مشغول رفع کردن ایرادات آن خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سی‌آرام مایکروسافت 365 می‌توانید مقاله «microsoft dynamics چیست؟» را در وبلاگ بیت اند مطالعه کنید.

از طرفی قانون کپی‌رایت قانونی است که در سراسر دنیا بسیار جدی گرفته می‌شود. نقض این قانون، کسب‌وکارها را با جریمه‌های بسیار سنگینی مواجه می‌کند. علاوه‌بر این، استفاده از نرم‌افزار کرک‌شده یک کار غیراخلاقی هم هست. پس اگر جنبه‌های اخلاقی کار هم برایتان اهمیت دارد، باید به این نکته هم توجه کنید. در ادامه به تفصیل از معایب این نرم افزار کرک شده صحبت می‌کنیم.

هزینه استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده

استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده در نگاه اول رایگان به نظر می‌رسد. درست است که برای خرید نرم‌افزار پولی نمی‌پردازید اما در ادامه مجبور به پرداخت بعضی هزینه‌ها خواهید شد که در ابتدا پنهان است. گاهی مجموع این هزینه‌ها از هزینه‌ی خرید یک نرم‌افزار هم بیشتر است. در ادامه به چند نمونه اشاره می‌کنیم.

هزینه فارسی‌سازی نرم افزار و استفاده از تاریخ شمسی

در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی که با تقویم شمسی کار می‌کنند، مهم است که نرم‌افزارها هم تاریخ شمسی داشته باشند. بعضی از شرکت‌های نرم‌افزاری با دریافت هزینه، این کار را انجام می‌دهند و تقویم نرم‌افزارها را شمسی می‌کنند. گاهی این تغییر باعث مختل شدن بخشی از کاربرد نرم‌افزار می‌شود.

فارسی بودن امکانات، منوها و ویژگی‌های نرم‌افزار برای کسب‌وکارها ضروری است. چون کارمندانی که قرار است با این نرم‌افزار کار کنند، با منوها و توضیحات فارسی، بهتر می‌توانند کاربردهای مختلف نرم‌افزار را کشف و استفاده کنند. نرم افزار  CRM مایکروسافت crack شده، به فارسی ساز مجهز نیستند. شما باید هزینه‌ی جداگانه برای فارسی‌سازی آن بدهید. معمولا این تغییر باعث ایجاد برخی مشکلات در کاربری نرم‌افزار مثلا جابه‌جا شدن ارقام و داده‌ها می‌شود.

هزینه اختصاصی‌سازی نرم افزار و ایجاد تغییرات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزارهای CRM این است که مطابق با نیازهای هر کسب‌وکار، تغییر می‌کنند و شخصی‌سازی می‌شوند. یعنی با توجه به نیازهایی که هر شرکت دارد، ممکن است امکاناتی به آن اضافه یا از آن حذف شود. ایجاد این تغییرات فقط از عهده‌ی شرکت سازنده‌ی نرم‌افزار بر می‌آید. نرم‌افزار کرک‌شده این قابلیت را ندارد مگر اینکه از یک تیم متخصص نرم‌افزار بخواهید که ویژگی‌های مختلف را به آن اضافه کنند. طبیعتا این کار هم بدون هزینه نیست.

هزینه استفاده از سرویس‌های پشتیبانی

محصولات نرم‌افزاری از آن دسته محصولاتی هستند که به پشتیبانی نیاز دارند. چون هر لحظه موقع کار کردن با آن، ممکن است مشکلی یا سوالی برای کاربر ایجاد شود. سرویس پشتیبانی برای این است که این مشکلات در کمترین زمان حل شود و وقفه‌ای در کار ایجاد نشود. اگر بخواهید از چنین سرویس‌هایی استفاده کنید باید یک تیم متخصص نرم‌افزار داشته باشید که مرتب در حال بررسی نرم‌افزار و آماده به پاسخگویی باشند. فراهم کردن چنین گروهی نیازمند پرداخت هزینه‌های زیاد است.

هزینه نگهداری نرم افزار

نرم‌افزارها معمولا محصولی نیستند که با یک بار بتوانید برای همیشه با آن کار کنید. نرم‌افزارها مطابق نیاز شما، تغییرات تکنولوژی، ترندهای دنیای نرم‌افزار و… دائم تغییر می‌کنند و به‌روزسانی می‌شوند. گاهی اوقات امکانات جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود که بسیار کاربردی هستند و می‌توانند باگ‌های سیستم را بر طرف کنند. بنابراین باید نرم‌افزارها را مرتب بررسی شوند تا مشکلات ایجاد شده را شناسایی و حل کنید. این وظایف در واقع همان نگهداری نرم‌افزار است. اگر نرم افزار  CRM مایکروسافت crack شده نصب کرده باشید، شرکت ارائه‌دهنده مسئولیتی در قبال این کار نمی‌پذیرد و شما خودتان باید هزینه‌ی نگهداری نرم‌افزار را بپردازید.

معایب استفاده از نرم افزار Crack شده مایکروسافت CRM

عدم امکان توسعه نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از نرم‌افزار برای مدیریت ارتباط با مشتری، امکان توسعه‌ی نرم‌افزار است. موقع خرید نرم‌افزار CRM یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید، امکان توسعه‌ی نرم‌افزار متناسب با رشد کسب‌وکار است. کسب‌وکار شما قرار نیست مثل روز اول باقی بماند. شما روزبه‌روز رشد می‌کنید و نیازهای شما هم متناسب با این رشد، بیشتر می‌شوند. پس باید نرم‌افزاری بخرید که این رشد را پیش‌بینی کرده باشد. نرم افزار  CRMمایکروسافت crack شده قابلیت توسعه ندارد و این مانعی در راه رشد کسب‌وکار شما خواهد بود.

عدم دسترسی به به‌روزرسانی‌های نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های نرم‌افزارها این است که از طرف شرکت ارائه‌دهنده به‌روزرسانی می‌شوند. اهمیت این به‌روزرسانی‌ها از این جهت است که در راستای بهبود عملکرد نرم‌افزار هستند. حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از به‌روز رسانی یک نرم‌افزار متوجه شده‌اید که ایرادات آن برطرف شده و مشکلات قبلی حل شده است.

نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده مثل تمام نرم‌افزارهای کرک شده، هیچ آپدیتی دریافت نمی‌کند. هیچ شرکت ارائه‌کننده‌ی نرم‌افزار، مسئولیت پشتیبانی و به‌روزرسانی نرم‌افزارهای تقلبی و کرک شده را نمی‌پذیرد. پس نباید انتظار داشته باشید که امکانات، ظاهر، ویژگی‌های امنیتی و سایر ویژگی‌های آن به‌روز شود. تنها در یک صورت می‌توانید آن را به‌روز کنید که نسخه‌های جدیدتر را باز هم به‌صورت کرک شده دانلود و نصب کنید. این فرآیند، یک فرایند وقت‌گیر است و حتی باعث از دست رفتن بخش زیادی از داده‌ها و هدر رفتن زمان می‌شود. آسیب رسیدن به سیستم عامل هم یکی دیگر از مشکلات حذف و نصب مجدد نرم‌افزارهای کرک‌شده است.

چرا از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده استفاده نکنیم

مشکلات امنیتی و پیاده‌سازی نادرست

نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده یک محصول دستکاری‌شده است. وقتی چنین نرم‌افزارهایی نصب می‌کنید نمی‌دانید که چه کسی و با انجام چه تغییراتی، توانسته آن را کرک کند و رایگان در اختیار شما بگذارد. مهم‌ترین نگرانی در این شرایط، مشکلات امنیتی است. ممکن است در تغییرات اعمال شده، روزنه‌ای برای نشت اطلاعات شما ایجاد شده باشد. یا حتی کسی با قصد قبلی، مجموعه‌ای از بدافزار و ابزارهای جاسوسی را در آن گنجانده باشد. بیشتر نرم‌افزارهای کرک‌شده از جمله نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده که معمولا با عنوان نرم‌افزار امن عرضه می‌شوند، پر از بدافزارها، جاسوس‌افزارها و ویروس‌ها هستند. نشت داده‌های شخصی آخرین چیزی است که برای کسب‌وکار خود می‌خواهید. هیچکس به کسب‌وکاری که برای داده‌های مشتریانش ارزش قائل نیست، اطمینان نمی‌کند. پس برای حفاظت از مهم‌ترین دارایی خود یعنی مشتری و اطلاعات شخصی‌اش، باید از نرم‌افزار مطمئن استفاده کنید. 

ممکن است در توضیحات این نرم‌افزار به شما اطمینان بدهند که مشکلی ندارد ولی همین نرم‌افزارهای مخرب می‌توانند سیستم شما را دچار مشکل کنند. غیر از مشکلات امنیتی، ممکن است با مشکل دیگری مثل پیاده‌سازی نادرست هم مواجه شوید. پیاده‌سازی نادرست یکی از معایب استفاده از نرم افزار Crack شده مایکروسافت CRM است که باعث می‌شود که نتوانید از تمام امکانات نرم‌افزار استفاده کنید. همچنین ممکن است در مراحل پیاده‌سازی نرم‌افزار، بخشی از اطلاعات قبلی خود را از دست بدهید. 

فاقد سرویس پشتیبانی

از آنجایی که شما نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده را از پیمان‌کار یا شرکت خاصی خریداری نمی‌کنید؛ در برابر مشکلاتی که در روند استفاده با آن مواجه خواهید شد، کسی پاسخگو نخواهد بود. به ویژه در شروع کار ممکن چالش‌هایی داشته باشید که نیاز به پیگیری و رسیدگی در لحظه دارند و در صورت تاخیر در رفع آن‌ها فرآیند تجاری شما دچار مخاطره می‌شود. از طرفی رفع برخی از این مشکلات به دانش تخصصی و فنی نیازمند است که احتمالا شما از عهده آن برنیایید یا مجبور شوید تا یک نیروی متخصص را جذب کنید. این هم به نوبه‌ی خود هزینه‌هایی را در پی خواهد داشت.

پس چگونه از نرم افزار CRM مایکروسافت استفاده کنیم؟

اگر تصمیم دارید از نرم‌افزار CRM مایکروسافت استفاده کنید، باید بدانید که این شرکت آمریکایی هیچ خدماتی برای کسب‌وکارهای ایرانی ندارد. یعنی نمی‌توانید مستقیما محصولات مایکروسافت را برای کسب‌وکار خود تهیه کنید. به‌جای نصب نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده، بهترین راه استفاده کردن از محصولات شرکت‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای و معتبر است. برای نمونه شرکت بیت اند به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی توسعه نرم افزارهای سازمانی، پیاده سازی، سفارشی سازی و فارسی سازی نرم افزار CRM و نرم افزار ERP شرکت مایکروسافت Dynamics 365 در مسیر پیاده‌سازی و استفاده از این نرم‌افزار، قدم به قدم همراه شماست.

هر آنچه که از یک نرم‌افزار اورجینال مایکروسافت Dynamics 365 انتظار دارید شامل توسعه، پشتیبانی، به‌روزرسانی، حفظ امنیت داده‌ها، پیاده‌سازی اصولی و… با کمک بیت‌اند در اختیار شماست.

چطور از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده استفاده شود

جمع‌بندی

استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده یکی از اولین ایده‌هایی است که برای کاهش هزینه‌ها به فکر برخی از صاحبان کسب‌وکارها می‌رسد. ما در این مقاله کوشیدیم تا به شما بگوییم چرا بهتر است از نرم افزار CRM مایکروسافت crack شده استفاده نکنیم؟ همانطور که گفته شد نرم‌افزار کرک‌ شده یک نرم‌افزار دستکاری‌شده است. این دستکاری‌ها و تغییرات، باعث ایجاد مشکلات امنیتی و کاربردی زیادی در نرم‌افزار می‌شود. بنابراین استفاده از این نرم‌افزارها بدون هزینه نیست گرچه در ابتدا رایگان به نظر می‌رسد. بهترین روش برای استفاده از نرم‌افزار سی‌آرام مایکروسافت، اطمینان کردن به شرکت‌های نرم‌افزاری معتبر مانند بیت اند است تا بتوانید با استفاده از خدمات جامع و آموزش‌های لازم در کنار دریافت پشتیبانی، کسب و کار خود را مدیریت کنید. بنابراین برای بهره‌مندی از مشاوره رایگان و تهیه نرم‌افزار با واحد پشتیبانی بیت اند تماس حاصل فرمایید.

این اعلان را به اشتراک گذارید