اپلیکیشن موبایل مایکروسافت داینامیک 365

به دلیل سبک زندگی افراد در  دنیای امروز، نیاز داریم که نرم‌افزارها در سیستمی ارائه شوند که همواره در دسترس باشند. اپلیکیشن موبایل Microsoft Dynamics 365 نمای جامعی از مشتریان شما در فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان، خدمات در محل و … ارائه می دهد. علاوه بر این،  اپلیکیشن موبایل شما را قادر می‌سازد در هر لحظه تغییراتی که در فرآیندهای کسب و کار رخ می‌دهد را در نظر داشته باشید. از آنجا که بهترین راه برای بهینه‌سازی کسب و کارها استفاده از انواع ‌‌crm  است بنابراین استفاده از نرم افزار Mobile داینامیکس نیز گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود. این اپ  کاربری ساده و جذابی دارد که  می‌تواند برای کاربران مالی، فروش، انبار و تولید در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار گیرد.

1 8

معرفی اپلیکیشن موبایل 365 Dynamics Microsoft

Microsoft Dynamics 365  یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند است که می تواند به کسب و کارها در مدیریت تعاملات با مشتری کمک کند. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها برای مدیریت  و نظارت بر فرآیندهای کاری و ارتباط با مشتری،  در زمانی که در شرکت حضور ندارند با مشکل مواجه می‌کند. در چنین شرایطی اپلیکیشن موبایل Dynamics 365 نقش مهمی ایفا می‌کند.  Mobile App داینامیکس به کسب و کارها اجازه می دهد تا در هر زمان به داده‌ها وگزارش‌ها دسترسی داشته باشند. نرم افزار Mobile داینامیکس  برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس و به سادگی قابل نصب است. فقط کافی است  که برنامه روی دستگاه شما نصب شود و پس از ورود به حساب خود می توانید به اطلاعاتCRM  خود از هر کجا دسترسی داشته باشید.

ویژگی ها و مزایای اپلیکیشن موبایل Dynamics 365

اپلیکیشن موبایل مایکروسافت به شما امکان می دهد از هر کجا و در هر زمان به CRM متصل بمانید. این برنامه  علاوه بر بهره‌گیری از ویژگی های اصلی آن، مزایای برجسته‌ای که به شما می‌دهد، مورد بررسی قرار خواهیم داد:

۱. نمای جامع از مشتریان

نرم افزار Mobile داینامیکس یک نمای 360 درجه از هر مشتری ارائه می دهد که شامل جزئیات تماس با مشتری، فرصت‌های فروش،  سوابق خرید و تعاملات و موارد خدمات مشتری می‌باشد.

۲. برنامه‌ریزی دقیق و کامل

به کمک اپلیکیشن موبایل داینامیکس  Dynamics 365 جلسات و قرارها، وظایف و تماس‌های تلفنی روز خود را برنامه ریزی کنید. اگر جلسه ای دارید، می توانید اطلاعات و سوابق مورد نیاز را مشاهده کنید تا برای جلسه آماده شوید. همچنین سرعت کارهایتان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

۳. به روزرسانی در هر لحظه

به کمک  App ‌Mobile داینامیکس به صورت لحظه‌ای از به روزرسانی‌ها مطلع خواهید شد. برای این‌ کار می‌توانید تنظیمات اعلان‌ها را بررسی کنید و اعلان‌ها را در دستگاه موبایل خود دریافت کنید.

۴. دسترسی آفلاین

اپلیکیشن موبایل Dynamics 365 دسترسی آفلاین به اطلاعات پایگاه CRM را فراهم می‌کند. بنابراین در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید از برنامه استفاده کنید و هر زمان آنلاین شدید، اطلاعات به صورت خودکار همگام‌سازی می‌شوند.

۵. انواع جستجو بر حسب نیاز

Mobile App داینامیکس امکان انواع روش‌های جستجو را به شما می‌دهد. به عنوان مثال. در جستجوی ارتباط، می توانید بر اساس نوع ارتباط به دنبال اطلاعات باشید. با جستجوی طبقه‌بندی شده می‌توانید از دسته‌بندی‌های  مختلفی مانند مشتری، فرصت فروش یا دسته بندی های مبتنی بر محصول، نتایج  جستجو را به دست آورید.

۶. همگام سازی با سرور و تقویم

اپلیکیشن موبایل Dynamics 365 با  سرور Dynamics CRM ادغام می‌شود؛ بنابراین  بین دستگاه تلفن همراه و CRM همگام سازی صورت می‌گیرد. علاوه بر این نرم افزار موبایل با  تقویم   Exchange Online  نیز ادغام می‌شود و شما این امکان دارید تا  قرارهای ملاقات CRM خود را در  تقویم قرار داده و مشاهده کنید.

هزینه اپلیکیشن موبایل بیت اند

هزینه اپلیکیشن موبایل بیت اند، با توجه به خدمات و کیفیتی که برنامه دارد، کاملا منطقی و به صرفه است. با توجه به اینکه این نرم افزار می‌تواند به سرعت بخشی و افزایش دقت کارها کمک کند و از طرفی در برنامه‌ریزی و مدیریت نقش موثری ایفا می‌کند، قیمت آن متناسب است. اما  برای اینکه بتوانید در مورد قیمت خرید نرم افزار موبایل تصمیم بگیرید باید بعد از شناسایی و تحلیل نیازهای سازمان خود با فرد متخصص مشورت کنید و نرم افزارهایی را که به شما کمک می‌کند را تهیه کنید.

امکانات اپلیکیشن موبایل

نرم افزار Mobile داینامیکس تضمین می کند که هیچ تعامل مهمی با مشتری را از دست نمی دهید. می‌توانید از قابلیت‌های اطلاع‌رسانی در زمان واقعی، دسترسی به داده‌های مهم و گزارشات تحلیلی، امکان هماهنگی بین تیم‌های مختلف و مدیریت وظایف و پروژه‌ها استفاده کنید. اپلیکیشن موبایل Dynamics 365 یک راه حل مناسب برای مدیران کسب و کارهایی است که مدام در حال جابجایی هستند و در این شرایط نیاز دارند که به اطلاعات  Dynamics CRM دسترسی داشته باشند. نرم افزار Mobile داینامیکس از ویژگی‌هایی زیر برخوردار است. هر کدام از این امکانات در بهینه سازی کارها و افزایش سرعت و دقت به فرآیندها موثر هستند.

2 7

سوالات متداول درباره اپلیکیشن موبایل

نرم افزار اپلیکیشن موبایل مایکروسافت داینامیکس 365 برای تمام مجموعه‌هایی  که ارائه دهنده‌ی خدمات مختلف هستند، مناسب است. مجموعه‌هایی که سیستم دریافت تیکتینگ ، خدمات پس از فروش یا گارانتی دارند و به طور کلی سازمان‌هایی که علاقه‌مند به بالا بردن سطح رضایت مشتریان هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

خیر، شما به برنامه‌نویسی یا پیش نیاز  خاصی نیاز ندارید. Microsoft dynamics 365 با قابلیت سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری این امکان را فراهم کرده است تا صرفا با آموزش‌های ساده بتوانید موارد دلخواه را سفارشی سازی کنید.

بله، در حال حاضر امکان اتصال نرم افزار به تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، پینترست و توئیتر وجود دارد.

بله ، برای این کار از طرف داینامیکس 365 محدودیت فنی وجود ندارد و اگر شما از طرف وبسایت هم امکانات فنی کافی داشته باشید مشکلی در اتصال نخواهید داشت. به طور کلی امکان اتصال نرم افزار داینامیکس 365 به هر نرم افزاری که API  ارائه کند، وجود دارد این ارتباط با بعضی نرم افزارهای مالی موجود در بازار از پیش برقرار شده است که برای اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره‌های شرکت بیت اند تماس بگیرید.

بله، مجموعه بیت اند تمامی بخش های نرم افزار را بصورت فارسی سازی شده در اختیار شما قرار میدهد

بله، قابلیت مدیریت وظایف در تمامی بخش های نرم افزار وجود خواهد داشت و همینطور قابلیت پیگیری وظایف محول شده به کارشناسان توسط مدیران و سرپرستان وجود دارد.

بله، بخش عمده ای از قابلیت های نسخه وب نرم افزار برای موبایل نیز فعال میباشد

خیر، برای استفاده از نسخه موبایل نرم افزار میتوانید بصورت آفلاین استفاده کنید

نرم افزار موبایل داینامیکس 365 قابل نصب بر روی هردو سیستم عامل Android و IOS میباشد

بله، شما با فعال کردن این گزینه در تنظیمات گوشی موبایلتان میتوانید اطلاع رسانی ها را دریافت کنید

بله، شما میتوانید نرم افزار موبایلتان را به Outlook متصل کنید تا از امکانات آن استفاده کنید

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.