خرید نرم افزار تیکتینگ

با توجه به نقش موثر مشتری در تجارت امروز، سرویس‌های مختلفی جهت کسب رضایت مشتریان و بهینه سازی ارتباطات سازمان‌ها عرضه می‌شود. در این میان نرم افزار تیکتینگ یکی از  بهترین راه‌ها جهت سرویس‌دهی به مشتری، مدیریت درخواست‌ها و تعاملات سازمانی است. در مقاله قبل به طور جامع به معرفی سیستم تیکتینگ و اثرات مثبت آن پرداخته شد. حال که تصمیم به خرید نرم افزار تیکتینگ دارید قطعا به اهمیت نصب نرم افزار واقف شده‌اید؛ اما برای انتخاب آن نیاز است تا معیارهایی را مد نظر قرار دهید. توجه داشته باشید که هر کدام از نرم‌افزارهای موجود دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند؛  بنابراین بهترین نرم افزار تیکتینگ برای شما سیستمی است که با کار شما تناسب کافی داشته باشد. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مقاله ملاک‌های خرید نرم افزار تیکتینگ را مورد بحث قرار دهیم و شما را با انواع نرم افزار موجود آشنا کنیم.

نرم افزار تیکتینگ در چه بسترهایی عرضه می‌شود؟

قبل از اینکه به معیارهای خرید نرم افزار تیکتینگ اشاره کنیم ابتدا حالت‌هایی که این سیستم در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد را بیان می‌کنیم. انواع نرم افزارهای تکتینگ را می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلفی جای داد. به طور کلی نرم افزار تیکتینگ می‌تواند به شکل ساده رومیزی و نرم افزار تیکتینگ الکترونیک  مبتنی بر ITIL  (Information Technology Infrastructure Library)عرضه شود. در مدل ساده رومیزی صرفا امکان ایجاد درخواست، پاسخگویی یا تماس از سمت پشتیبانی وجود دارد. اما  نرم افزار تیکتینگ مبتنی بر  ITIL ساختار قوی‌تری دارد و به کمک آن کیفیت سرویس‌دهی در جهت منافع مشتریان و همچنین کسب و کار تامین می‌شود. در این مدل علاوه بر خدماتی که در مدل ساده ذکر شد، امکان  ایجاد پایگاه داده ، چت زنده ، گزارش‌سازی،  گردش کار و  غیره  نیز فراهم می‌شود.

میزبانی ابری
Hosting

فناوری میزبانی نرم افزارهای  تیکتینگ

همچنین با توجه به نوع میزبانی (hosting) نرم افزارهای تیکتینگ را می‌توان در دو مدل ابری (cloud) و یا خدمت در محل (promise-on) دسته‌بندی کرد.

  1.   on-premises: در این حالت نرم افزار بر روی سخت افزار و سرورهای شرکت نصب می‌شود. در این صورت  شرکت مسئولیت نگهداری از تمام سخت افزارها و فرآیندهای مختلف را به بر عهده دارد.  از طرفی کاربران برای دسترسی به سیستم نیاز است تا در مکان شرکت به سرورهای متصل شوند.
  2. ابری: نرم افزارهایی که از میزبانی ابری استفاده می‌کنند در واقع بر روی سرور‌های شرکت ارائه‌دهنده خدمت نصب می‌شوند. کاربران می‌توانند در هر مکان و زمانی با استفاده از اینترنت به سیستم وصل شوند. این مدل که به عنوان SaaS نیز شناخته می‌شود امکان استفاده از بروز رسانی‌های مختلف را برای سیستم فراهم می کند.

خرید نرم افزار تیکتینگ با چه معیارهایی صورت می گیرد؟

تا اینجا در مورد انواع سیستم تیکتینگ دانستیم. حال اگر بخواهیم بین مدل ها و برندهای مختلفی که به بازار عرضه می شوند بهترین نرم افزار تیکتینگ را بخریم، چطور باید تصمیم بگیریم؟

خرید نرم افزار تیکتینگ مستلزم در نظر گرفتن چندین نکته‌ی اساسی است تا بتواند تمام انتظارات شما را برآورده کند. چرا که ممکن است شما برای یک نرم افزار تیکتینگ هزینه‌ی زیادی را متحمل شوید اما در نهایت نتوانید بهره‌وری لازم را از آن کسب کنید. بنابراین دقت و تمرکز در خرید نرم افزار تیکتینگ درست به اندازه‌ی راه اندازی آن دارای اهمیت است.

قیمت نرم افزار تیکتینگ

بودجه‌ای که برای خرید نرم افزار تیکتینگ در نظر گرفته‌اید عاملی تعیین کننده در نوع محصول است. چرا که برخی از نرم افزارها دارای ماژول‌ها و ویژگی‌هایی هستند که بر قیمت نرم افزار می‌افزاید. یا اینکه نوع میزبانی که برای نرم افزار انتخاب می‌کنید خود تفاوت چشمگیری در قیمت‌ ایجاد می‌کند. دومین مساله در مورد قیمت نرم افزار تیکتینگ منطقی بودن هزینه در برابر خدمات ارائه شده است. در نظر بگیرید قیمیتی که برای یک نرم افزار تعیین شده با خدماتی که عرضه می‌کند متناسب باشد. همچنین می‌توانید قیمت نمونه‌های مختلف را مقایسه کنید.

نیازهای خودتان رادر نظر بگیرید

اولین نکته در خرید نرم افزار تیکتینگ توجه به نیازمندی‌های شرکت یا سازمان خودتان است. ابتدا تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار مدیریت درخواست‌ها انتظار دارید مشخص کنید و سپس بر اساس آن ویژگی‌های بهترین نرم افزار تیکتینگ برای خودتان را بسنجید. به عنوان مثال شما برای مدیریت تیم پشتیبانی خود نیاز به گزارش‌های دقیق دارید اما نرم افزاری که تهیه کرده‌اید این ويژگی را ندارد. در این صورت نیاز به خرید نرم افزارهای جانبی یا تیکتینگ جدید خواهید بود و هزینه‌ی بسیار زیاد متحمل می‌شوید.

برای این کار یک لیست تهیه کنید و تمام موارد را در آن یادداشت کنید. در تهیه این لیست می‌توانید از مواردی که در این مقاله گفته خواهد شد، استفاده کنید. توجه کنید که بین ویژگی‌های ضروری و غیر ضروی تمایز قایل شوید تا در صورت نیاز بدانید که از کدام ویژگی‌ها می‌توانید صرف نظر کنید و یا کدام ویژگی برای شما ضرورت دارد.

معیارهای خرید نرم افزار تیکتینگ

خرید نرم افزار تیکتینگ متناسب با انتظارات مشتری

پایگاه مشتریان سازمان یا کسب و کارخود را می‌شناسید؟ در هنگام خرید نرم افزار تیکتینگ بایستی انتظارات مشتری را در نظر بگیرید. چرا که یکی از مهمترین اهداف انتخاب نرم افزار تیکتینگ جلب رضایت مشتریان و شکل دهی مشتریان وفادار به سازمان‌تان است. بنابراین ابتدا مشخص کنید که مشتریان شما به دنبال چه نوع خدماتی هستند. برای این کار می‌بایست تمام افراد مرتبط با سازمان را گرد هم آورید و در مورد مسیرهایی که می‌توانید خدمات و پشتیبانی بهتری به مشتری ارائه دهید اطلاعات بگیرید. تیم اجرایی، پرسنل پشتیبانی، تیم فنی و تمام افرادی که در فرآیند ارتباط با مشتری  نقش دارند، در این بخش به شما کمک خواهند کرد.

خرید نرم افزار تیکتینگ بر اساس نوع  میزبانی

با توجه به امکانات شرکت خود و میزان بودجه ای که برای خرید نرم افزار تیکتینگ در نظر گرفته‌اید نوع میزبانی نرم افزار را مشخص کنید. اگر شرکت شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط است و نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای این کار در نظر بگیرید، نرم افزار مبتنی بر ابر (SaaS)  از لحاظ قیمت و راه‌اندازی مناسب‌تر است. در این صورت نیاز به متخصص IT برای نگهداری از سیستم ندارید و از طرفی نصب، مقیاس‌پذیری نرم افزار بالا خواهد بود.

اما اگر تصمیم دارید به  دلیل مسایل امنیتی کنترل دقیق و کاملی بر سیستم داشته باشید  می‌توان در محل سرور میزبانی قرار داد. این مدل اغلب برای سازمان‌های بسیار بزرگ انتخاب می‌شود چرا که هزینه‌ی نصب و نگهداری بسیار سخت خواهد بود.

مقیاس پذیری (Scalability)

هنگام ارزیابی برای خرید نرم افزار تیکتینگ به توسعه‌پذیری یا مقیاس پذیری آن توجه کنید.  اگر کسب و کار شما رشد خوبی داشته باشد آیا سیستم پاسخگو خواهد بود؟ در برابر پاسخگویی هزینه‌های شما تا چه اندازه بیشتر می‌شود؟

مقیاس‌پذیری، توسعه پذیری یا همان Scalability  یکی از ویژگی‌های مطلوب برای سیستم‌های به شمار می‌رود. به زبان ساده سیستمی که بتواند بار احتمالی زیاد و رو به افزایش را پشتیبانی کند دارای مقیاس پذیری خوبی است. اما فقط این نیست! در برابر این پاسخگویی هزینه‌های معقولی بایستی در نظر گرفته شود. فرض کنید سازمان شما روزانه تا 100 درخواست داشته و اکنون بار درخواست ها به 10 هزار تا در روز رسیده است. نرم افزار ارائه شده باید بتواند این حجم از درخواست را بدون هیچ مشکلی پشتیبانی کند و در ازای آن شما یک هزینه منطقی بپردازید. مثلا اگر برای 100 درخواست مبلغ فرضی 100 تومان پرداخت می‌کردید اکنون با پرداخت 200 تومان این خدمات را دریافت کنید. نه اینکه ملزم به پرداخت 100 برابری باشید.

گزارش گیری موثر در انتخاب نرم افزار تیکتینگ

اگر هدف شما از خرید نرم افزار تیکتینگ علاوه بر پاسخگویی به درخواست‌ها، مدیریت بهینه سازمان و پیگیری عملکرد افراد و بخش‌ها باشد؛ به قابلیت گزارش‌سازی نیاز دارید. این گزارش می‌تواند چشم انداز آینده شما برای روند فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها اثر بگذارد و در نهایت شما با یک سود چند برابری دست یابید. گزارش گیری می‌تواند در شکل‌های مختلفی مانند فرم‌های اکسل، نمودار‌های گرافیکی و تحلیلی و مواردی از این قبیل ارائه شود.

گزارش سازی

نرم افزار تیکتینگ فارسی

اغلب نرم افزارهایی که تولید می‌شوند از چند زبان پشتیبانی می‌کنند اما به دلیل مشکل تحریم زبان فارسی در اغلب موارد در بین زبان‌های قابل اجرا در نرم افزارها قرار ندارد. بنابراین در خرید نرم افزار تیکتینگ این مساله را نادیده نگیرید. چرا که هم برای پرسنل و هم مشتریان شما کار با زبان فارسی راحت‌تر است. این موضوع در افزایش رضایتمندی مشتریان و رغبت آنان در استفاده از نرم افزار تیکتینگ نقش مهمی ایفا می‌کند.

یکپارچه سازی(Integration)

اگر سازمان شما از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است یا از برنامه‌های کاربردی مختلفی استفاده می‌کنید نیاز است نرم افزار امکان ادغام و یکپارچه سازی را داشته باشد. اگر در خرید نرم افزار تیکتینگ به این مساله دقت نکنید درچرخه‌ی فعالیت‌های سازمانی دچار مشکل خواهید شد. به عنوان مثال برای پیگیری از یک درخواست نیاز است تا با بخش مالی ارتباط داشته باشید. در این صورت نیاز است تا پرسنل امور مالی امکان دسترسی به تیکت‌ها را داشته باشند یا اینکه نیاز به ادغام با نرم افزارهای مربوط به انبارداری و اطلاعات آن باشد. به طور کلی چنانچه نرم افزار قادر به ایجاد طیف گسترده‌ای از یکپارچه‌سازی‌های سطح API  باشد، در دستیابی به اطلاعات و سهولت کار بسیار موثر است. البته استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتریان به شکل جامعی این امکان را فراهم می‌کند.

یکپارچه‌سازی و ادغام در نرم افزار تیکتینگ

رابط کاربری

رابط کاربری یک سیستم،  نقطه عطفی در موفقیت آن است. استفاده از نرم افزار بایستی برای همه آسان باشد. در برخی موارد پیچیدگی‌های بسیار که در روند کار با برنامه وجود دارد افراد را منصرف می‌کند.  هرچه کاربر و مشتری در استفاده از سیستم راحت باشد علاوه بر صرفه جویی در زمان جهت یادگیری بر میزان حس رضایتمندی آنها نیز موثر است. در نتیجه شما شاهد افزایش راندمان خواهید بود.

پشتیبانی از کانال‌های ارتباطی

همانطور که در مورد مشتریان صحبت کردیم نرم افزار تیکتینگ خوب باید برای مشتریان سهولت وسرعت بیشتری را فراهم آورد. بررسی‌های آماری نشان می‌دهند که افراد تمایل دارند از سیستم‌هایی استفاده کنند که از چند کانال ارتباطی از جمله وب پورتال، تلفن، ایمیل، سامانه پیامکی، چت آنلاین، شبکه‌های مجازی مانند تلگرام و غیره را پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب در هر زمان قادر خواهند بود از راه ارتباطی مد نظر خود با پشتیبانی ارتباط بگیرند. بنابراین در خرید نرم افزار تیکتینگ این نکته را در نظر بگیرید که امکان پشتیبانی از چند راه ارتباطی را داشته باشد. علاوه بر این بتواند به صورت متمرکز داده‌های مربوط به آن را در اختیار پرسنل قرار دهد.

کانال های ارتباطی با مشتریان

سفارشی سازی(Customization)

با قابلیت سفارشی‌سازی قادر خواهید بود تا رابط کاربری دلخواه خود را برای نرم افزار بسازید. به عنوان مثال شاید بخواهید طراحی برنامه متناسب با وب سایت شما باشد. علاوه بر این افزودن ویژگی‌های مورد نیاز در هر زمان، از دیگری مزیت‌های قابلیت سفارشی‌سازی است. اما آنچه که در خرید نرم افزار تیکتینگ به عنوان قابلیت سفارشی سازی بایستی در نظر گرفته شود سهولت در اجرای آن است. نرم افزاری مناسب است که با حداقل  نیاز به کد نویسی این تغییرات را برایتان فراهم کند. در چنین شرایطی با یک سیستم منعطف سر و کار دارید که برای هر تغییری به شرکت ارائه دهنده وابسته نیست.

اتوماسیون (Automation)

صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت کارها با ایجاد یک گردش کار اتوماتیک یا همان قابلیت اتوماسیون امکان پذیر است. با توجه به کمبود زمان و پیچیدگی امور نیاز است تا نرم افزار تیکتینگ قوی از این قابلیت بهره ببرد. با این ویژگی درخواست‌ها  به سرعت و دقیق به بخش‌های مختلف ارجاع می‌شود و این در جلب رضایت مشتریان موثر است. از خدمات اتوماسیون برای انجام امور تکراری یا کارهایی که بر طبق جدول زمان بندی باید انجام شود نیز استفاده می گردد. به عنوان مثال درخواست صدور فاکتور یا درخواست تغییر رمز اکانت کاربری نیازی به ارتباط مستقیم با پشتیبان ندارد و به صورت خودکار به واحدهای مربوطه متصل و درخواست انجام می‌شود.

اتوماسیون در تیکتینگ

توافقنامه‌ سطح خدمات (SLA)

توافق نامه سطح خدمات در واقع میزان خدمات و مسئولیت‌هایی که مشتریان می توانند از شرکت انتظار داشته باشند به صورت واضح بیان می‌شود.  همچنین معیارهای ارزیابی آن نیز تعیین می‌گردد و بدین ترتیب در هر زمان طرفین از نوع خدمات و میزان آن اطلاع دارند. علاوه براین ذکر می‌گردد که در صورت صورت انجام نگرفتن انتظارات منطبق با توافق، راه‌های جبران خسارت چگونه خواهد بود.  با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، می‌توان برای هر مشتری یک SLA  تعریف کرد. به عنوان مثال می‌توان تعیین کرد که مدت زمان پاسخگویی به تیکت‌ها چند روز باشد و یا تیکت‌ها اولویت بندی شوند و مشخص گرد تیکت‌های فوری در چه زمانی باید بررسی گردند. برای پیاده سازی درست SLA نیاز است تا بدون از نرم افزار‌های پیشرفته  تیکتینگ استفاده شود. بنابراین در خرید نرم افزار تیگتینگ در نظر بگیرید که که امکان مدیریت SLA را داشته باشد.

پایگاه دانش خوب

در مقاله سیستم تیکتینگ در مورد اهمیت یک پایگاه دانش مناسب صحبت کردیم. پایگاه‌های دانش مجموعه‌ای از محتواها هستند که بر خود آموزی و افزایش سرعت پایه‌ریزی می‌شوند. بخش‌هایی مانند سوالات متداول، مقالات آموزشی، آموزش‌های گام به گام، انواع محتواهای ویدیویی و غیره می‌تواند در زیر مجموعه‌ی پایگاه دانش قرار بگیرد. بدین ترتیب افراد در هر زمانی می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند. اما آنچه در خرید نرم افزار تیکتینگ بایستی به آن دقت شود نوع پشتیبانی از پایگاه اطلاعات است. به عبارتی نرم افزاری را انتخاب کنید که  این اطلاعات را به شکلی درست و در زمان مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. البته توجه داشته باشید که امکان انتشار چه نوع محتواهایی در نرم افزار وجود دارد.

پایگاه دانش

امنیت

نمی‌توان در مورد نرم افزار صحبت کرد و به بخش امنیت و حریم خصوصی آن نپرداخت. تمام اطلاعات مشتریان و تجارت شما با استفاده از این نرم افزار در حال گردش هستند. بنابراین نیاز است تا در این باره دقت عمل داشته باشید. از شرکت ارائه دهنده درمورد امنیت و نگهداری از نرم افزار سوال کنید.

اطمینان در خرید نرم افزار تیکتینگ با نسخه آزمایشی

برای اینکه ببینید سیستم با شرایط شما تطبیق دارد می‌توانید از دمو اولیه استفاده کنید. بدین ترتیب در یک فضای واقعی می‌توان تمام ویژگی‌های نرم افزار را مورد بررسی قرار داد. با استفاده از نسخه آزمایشی که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد یک ارزیابی درست انجام می‌دهید و در خرید نرم افزار تیکتینگ مورد نظر اطمینان خاطر خواهید داشت.

نرم افزار تیکتینگ رایگان بخرم؟

برای تهیه یک سیستم تیکتینگ ممکن است با نمونه های غیر تجاری یا همان سامانه تیکتینگ رایگان رو به رو شوید. در نگاه اول این سیستم‌ها مانند تمام منابع متن باز(open source)  مفید به نظر می رسند و مهم تر از همه از لحاظ مالی به صرفه هستند. اما در کنار این مزایا مشکلاتی برای سازمان یا تیم پشتیبانی به همراه خواهند داشت.

بزرگترین مشکل در نرم افزارهای این چنینی نیاز یه یک سرور میزبان است. اغلب شرکت‌هایی که نرم افزار تیکتینگ رایگان عرضه می‌کنند، محصول را به شکل مدیریت شده روی فضای ابری قرار نمی‌دهند. بنابراین نیاز است تا شما امکانات لازم برای میزبانی آن را فراهم کنید. در بخش‌های قبل اشاره کردیم که فراهم آوردن بستر سخت افزاری در کنار امنیت و نگهداری خود هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت. حال آنکه شما به دنبال کاهش هزینه‌ها بودید! پیشنهاد ما استفاده از نرم افزارهای فضای ابری است که ‌crm های ابری نیز می‌توانند گزینه‌ی خوبی باشند.

علاوه بر میزبانی مشکلات دیگری در خرید نرم افزار تیکتینگ رایگان وجود دارد که برخی از آن شامل موارد زیر می‌شود:

  • قفل بودن بخش‌های خاصی از سامانه و نیاز به خرید نسخه تجاری جهت استفاده از آنها که اغلب در نرم افزارهای معمول گوشی موبایل نیز شاهد آن هستیم.
  • تعهدی در قبال خدمات یا امنیت به شما ارائه نمی‌شود و یا ممکن است در قبال پشتیبانی از شما هزینه دریافت شود.
  • ممکن است تولید کننده برای کسب سود، بخش‌های اضافی و ناخواسته را در نرم افزار وارد کند  مانند پیام‌های تبلیغاتی

نرم افزار تیکتینگ رایگان کرک شده

البته شاید به نظر برسد که می‌توان از نرم افزار تیکتینگ رایگان که به شکل  کرک شده عرضه می‌شود استفاده کرد. اما باید بگوییم که این دسته از نرم افزار ها نیز در کنار بزرگترین مزیت خود که کاهش هزینه است با معایبی همراه است. اصلی‌ترین مساله عدم امکان سفارشی‌سازی است. چناچه نرم افزار با نیازمندی‌های شما همخوانی نداشته باشد با مشکل مواجه خواهید شد. به عنوان مثال عدم پشتیبانی از زبان فارسی یا راست چین نوشتن یکی از معضلاتی است که کاربران ایرانی با آن رو به رو هستند. و همچنین

باگ های امنیتی یا اختلال عمدی در عملکرد نرم افزار

عدم پشتیبانی از نرم افزار در صورت بروز مشکلات

عدم امکان به روز رسانی نرم افزار

از مواردی است که موجب می‌شود استفاده از نرم افزار رایگان کرک شده را توصیه نکنیم.

خرید نرم افزار تیکتینگ یا مدیریت ارتباط با مشتریان؟

سیستم تیکتینگ و ارتباط با پرسنلی که به صورت مجزا فعالیت می کنند اغلب با محدودیت‌هایی برای مدیران و سرپرست‌های پشتیبانی همراه هستند. به دلیل عدم ارتباط بخش پشتیبانی با سایر بخش‌ها و پرسنل اجرایی یا مدیریتی امکان برقراری ارتباط موثر از بین می‌رود. از طرفی به دلیل قطع چرخه‌ی ارتباطی در درون سازمان یا موارد برون سازمانی در مواقعی دسترسی به تیکت‌های گذشته یا حتی روند پیگیری مطالبات مواجه خواهیم بود. نرم افزارهای crm به دلیل امکان یکپارچه‌سازی با سایر ماژول‌ها و بخش‌های مختف سازمان از جمله فروش و بازاریابی، یک چرخه‌ی ارتباطی درون سازمانی و خارج از سازمان ایجاد می‌کنند. این یکپارچه سازی هم در سطح مدیریت و هم در افزایش سود شرکت موثر است بنابراین  خرید نرم افزار crm  که نرم افزار تیکتینگ را در زیرمجموعه خود دارد انتخاب مناسب‌تری است.

یکپارچه سازی در crm

بهترین نرم افزار تیکتینگ کدام است؟

حال که با نکات مهمی در خرید نرم افزار تیکتینگ آشنا شدیم بد نیست با تعدادی از سیستم‌هایی که در حال حاضر ارائه می‌شوند آشنا شوید. نمی‌توان به سادگی در میان تعداد زیادی از شرکت‌های ارائه کننده‌ی سیستم‌ مدیریت درخواست، یک مورد را به عنوان بهترین نرم افزار تیکتینگ معرفی کرد. چرا که تعیین بهترین یا مناسبترین مورد به ویژگی‌های درخواستی و نیازهای هر کسب و کار وابسته است. اما به طور کلی نرم افزاری که ویژگی‌های بالا را داشته باشد می‌تواند در افزایش بهره‌وری تجارت نقش بزرگی ایفا کند. دراین مقاله به ذکر اسامی تعدادی از  نرم افزارهای خوب در ای حوزه اشاره می‌کنیم و در مقالات بعدی به بررسی جامع آنها خواهیم پرداخت.

1. Intercom

2.HubSpot

3.Hiver

4.Jira

5. Freshdesk

6.Zendesk

7. Salesforce Service Cloud

8.Zoho Desk

9. LiveAgent

10.Front

11.Gorgias

12.Dynamic 365

13. Help Scout

14.Kustomer

  خدمات تیکتینگ Dynamic 365

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که توسط تیم مایکروسافت با نام ارائهDynamic 365  شده است یکی از نرم افزارهایی است که در کنار امکاناتی از قبیل فروش و بازاریابی، امکان مدیریت ارتباط درون سازمان و  همچنین  تعاملات با مشتریان  را در بخش خدمات خود فراهم کند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

به طور کلی crm ها جدا از امکانات داخلی که دارند و می توانند نیاز های مدیران را در بخش های مختلف سازمانی حل نمایند می‌توانند بهترین نرم افزار تیکتینگ را نیز در اختیار سازمان و اشخاص قرار دهند.  در نرم افزار مایکروسافت Dynamic 365

امکان سطح دسترسی برای کاربران

گزارش گیری آماری و گرافیکی

مشاهده سوابق گذشته

امکان درج رویداد روزانه

یکپارچه ساری

رابط کاربری مناسب

امکان ایجاد گردش کار

نرم افزار تیکتینگ فارسی

dynamic 365
dynamic 365

و مواردی از این قبیل را فراهم است. در مقاله خدمات پس از فروش به طور جامع می‌توانید اطلاعات مربوط به این بخش را مشاهده نمایید.

منبع: بیت اند

این اعلان را به اشتراک گذارید