دوره آموزشی Dynamics 365

دوره آموزشی Dynamics 365 به عنوان یکی از خدمات آموزشی ما در بیت اند به منظور ارتقا کارایی سیستم‌ها  و سطح عملکرد کارکنان ارائه می‌شود. برنامه‌ریزی دوره و سرفصل‌های آن با هدف حداکثر تأثیرگذاری  برای ارتقا سازمانی و همچنین به عنوان  آینده شغلی و تخصصی شرکت کنندگان در حوزه‌ی نرم افزار سازمانی داینامیکس 365  فراهم شده است. از آنجا که برای استفاده موثر از این نرم افزار، کسب و کارها نیاز به آموزش دارند، این دوره شامل آموزش مفاهیم و رویکرد مایکروسافت CRM  است. به طوری که بعد از آن بتوانید با مهارت کافی وارد بازار کار شوید. دوره آموزشی داینامیکس 365 به شرکت کنندگان کمک می کند تا اصول اولیه این نرم افزار را یاد بگیرند و نحوه استفاده از آن برای بهبود کسب و کار خود را بیاموزند.

services

معرفی نرم افزار Dynamics 365

 نرم افزارمایکروسافت داینامیکس 365 در مدیریت ارتباط با مشتریان و برنامه‌ریزی منابع سازمان مجموعه‌‌ای از خدمات و ماژول‌ها را ارائه می‌دهد. در واقع هر سازمانی با به کارگیری این مجموعه‌ی نرم افزار می‌تواند مشتریان بالفعل ایجاد کرده و از طرفی کارکنان  و فعالیت‌های تجاری خود را مدیریت کند.  مایکروسافت داینامیکس 365 یک پلتفرم جامع برای مدیریت سازمان و انواع کسب و کار است که شامل ERP  و  CRM  و ماژول‌های فروش و بازاریابی، خدمات پس از فروش و مدیریت مالی است. بنابراین با به کارگیری آن هر سازمان قادر خواهد بود تا  فرآیندهای خود را بهینه سازی کند و ضمن بهبود ارتباط با مشتریان خودبهره‌وری منابع را افزایش دهد. با آموزش CRM و راه اندازی این نرم افزار در سازمان خود، علاوه بر اتوماسیون اداری پیشرفته، اتوماسیون فروش، بازاریابی، خدمات قبل و بعد از فروش را نیز خواهید داشت.

مخاطبان دوره

این دوره آموزشی برای مدیران، کارشناسان فناوری اطلاعات و سایر افرادی که علاقه‌مند به یادگیری داینامیکس 365  و نحوه استفاده و پیاده‌سازی آن هستند، مناسب است. افراد زیر می‌توانند از این دوره بهره ببرند:

صاحبان کسب و کار

برای سازمان‌هایی که در حال استفاده از داینامیکس 365 هستند و تصمیم به تربیت کارکنان داخلی برای پشتیبانی و توسعه درون سازمانی از این نرم‌افزار دارند. درواقع  این دوره برای سازمان‌هایی مناسب است که نخواهند نیازمندی‌های خود را به پیمانکاران خارجی منتقل کنند و می‌توانند افراد را برای اموزش برنامه ریزی کنند.

placeholder
placeholder

کارکنان سازمان و فریلنسر

افرادی که به عنوان مشاور فعالیت می‌کنند و برای سازمان خود یا سایر شرکت‌ها نرم افزار مایکروسافت داینامیکس 365 را پیاده سازی می‌کنند نیز می‌توانند در دوره آموزشی داینامیک 365 شرکت کنند. از آنجا که پیاده سازی نرم افزار  به اموزش نیاز دارد افرادی که به صورت فریلنسر فعالیت می‌کنند می‌توانند از این دوره برای ارتقای خود استفاده کنند.

افراد جویای کار

با توجه به بازار کار تخصص داینامیکس  365 در داخل و خارج از کشور این دوره می‌تواند به افرادی که جویای کار هستند کمک کند تا موقعیت شغلی مناسبی بیابند.

placeholder

شرکت در دوره آموزشی Dynamics 365 چه کمکی به شما می‌کند؟

آنچه در دوره آموزشی Dynamics 365 یاد می گیرید

بازار کار مایکروسافت داینامیکس365

 بازار کار مایکروسافت داینامیکس365 در ایران و جهان  در حال رشد است. اکثر کسب و کارها در حوزه‌های گوناگون از این نرم افزار برای مدیریت فرآیندها و بهبود روابط خود با مشتریان استفاده می‌کنند. با کمک داینامیک 365 سازمان می‌تواند  عملکرد خود را بهبود دهد و به نتایج بهتری دست یابد. بنابراین فرصت‌های شغلی در این حوزه رو به افزایش است. و نیاز به افراد با تخصص در نصب، پیکربندی و مدیریت این نرم‌افزار احساس می‌شود. با شرکت در دوره آموزشی داینامیکس 365 بیت اند قادر خواهید بود به خوبی از این فرصت‌هاس شفلی بهره ببرید. همچنین اگر قصد مهاجرت دارید تخصص در  نرم افزار مایکروسافت داینامکیس 365 می‌تواند برای بدست آوردن موقعیت شغلی مهاجرت به شما کمک کند.

سوالات متداول صفحه آموزش

برای مجموعه های مستقر در تهران بصورت آنلاین و حضوری و برای مجموعه های سایر شهرها بصورت آنلاین صورت میگیرد

خیر، اصولا استفاده کردن و راهبری و توسعه نرم افزار بیت اند علاوه بر آموزش نیازمند تجربه است، بنابراین با گذراندن دوره آموزشی وابستگی شما تا حد زیادی به توسعه دهنده نرم افزار داینامیکس 365 کم میشود اما از بین نمیرود و به مرور زمان رفته رفته این نیاز کم میشود

بله، در صورت درخواست برای دریافت دوره آموزشی بصورت مجزا در صورتی که نرم افزار را از مجموعه بیت اند تهیه نکرده باشید نیز قابل تهیه میباشد

به طور کلی در دوره آموزشی نحوه پیاده سازی، سفارشی سازی، گزارش گیری، طراحی گردش کار و در مجموع آموزش کاربری و راهبری نرم افزار به کاربران آموزش داده میشود

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.