نرم افزار لجستیک مایکروسافت داینامیک 365

نرم افزار لجستیک  Dynamics Microsoft 365 یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت لجستیک است. این نرم افزار، توسط شرکت مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده است و امکانات بسیاری برای مدیریت و کنترل فرایندهای لجستیکی فراهم می‌کند. به‌ طور کلی لجستیک شامل مدیریت فرآیند جمع‌آوری منابع و یا کالاها، انبار و سپس انتقال کالا از‌ مبدأ به‌ مقصد است. نرم افزار مدیریت لجستیک یکی از ابزارهای مهم در صنعت حمل و نقل و توزیع کالا است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا عملکرد خود را در زمینه‌هایی مانند مدیریت موجودی، برنامه‌ریزی تولید، مدیریت حمل و نقل و تقسیم بار بهبود بخشند. در ادامه مزایا و قابلیت‌های نرم افزار لجستیک مایکروسافت را به شما معرفی کرده و در مورد هزینه‌های آن صحبت می‌کنیم.

1 6

امکانات نرم افزار لجستیک Dynamics Microsoft 365

نرم افزار لجستیک Dynamics Microsoft 365، یکی از پیشرفته‌ترین نرم افزارهای لجستیک است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل فرآیندهای لجستیکی را به صورت کامل و سازمان یافته انجام دهند. با این نرم افزار، مدیران لجستیک قادر خواهند بود تا موجودی، حمل و نقل، تولید، سفارشات، زنجیره تامین، هزینه ها و درآمدها و دیگر فرآیندهای لجستیکی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. همچنین این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا فعالیت‌های مالی و حسابداری خود را مدیریت کنید. برخی از امکانات این نرم افزار عبارتند از:

۱- مدیریت مالی

نرم افزار لجستیک می‌تواند با ارائه‌ی تحلیل‌ دقیق داده‌های مالی و ارزیابی جامع از هزینه‌ها، درآمدهای مالی، ثبت و  گزارش داده، اطلاعات کاملی را در حوزه‌ی مدیریت مالی در اختیار شما قرار دهد. بنابراین می‌توانید با مدیریتی دقیق، تصمیم‌گیری‌های صحیح‌تری بگیرید.

۲- برنامه‌ریزی تولید

 با کمک نرم افزار مدیریت لجستیک، شرکت‌ها می‌توانند فرآیند تولید را به صورت کامل و سازمان یافته برنامه‌ریزی کنند و به بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها دست یابند. این نرم‌ افزار با گردآوری اطلاعات و گزارش‌های دقیق و دسته‌بندی آنها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا موجودی کالای خود را به دقت مدیریت کرده و  نیازمندی‌های مشتریان را پیش بینی کنند. اگر شما بتوانید در مدیریت و نظارت خود بر زنجیره تأمین و انبارداری از نرم‌ افزارهای لجستیکی استفاده کنید، برنامه‌ریزی تولید و عرضه را به بهترین شکل انجام می‌دهید.

۳- یکپارچه‌سازی

استفاده از روش‌های مدیریتی نوین در بحث  تأمین کالاها، توزیع و یا مدیریت توزیع به توسعه‌ی شرکت در بین رقبا کمک می‌کند. نرم‌ افزار لجستیک با یکپارچه شدن با سایر نرم افزارهای مدیریتی به شما سرعت و دقت بالایی در روند کارها می‌بخشد و می‌توانید مدیریت یکپارچه و منسجم دست ‌یابید. این نرم افزار با دو دسته از نرم‌افزارها ادغام می‌شود:

1.از آنجا که  نرم افزار لجستیک بیت اند در بستر مایکروسافت داینامیکس 365 عرضه می‌شود با سایر ماژول‌های آن از جمله فروش، خدمات پس از فروش و انبارداری یکپارچه می‌شود. بنابراین در طول فرآیند فروش کالا و تحویل آن به مشتری یکپارچگی فرآیندهای شما حفظ شده و نیازی نیست حین فرآیندها از نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید. همچنین در استفاده از خدمات پس از فروش و خدماتی که نیاز است تا کالا بین مشتری و شرکت جا به جا شود، نرم افزار مدیریت لجستیک به شما در نظارت و تحویل کالا کمک می‌کند.

2. نرم افزار لجستیک با سایر نرم افزارهای برون سپاری شده، از جمله الو پیک و لاجیکو، نیز یکپارچه می‌شود. به عنوان مثال وقتی مشتری کالایی را از شما خریداری می‌کند و تصمیم دارید با یکی از این نرم افزارها آن را تحویل دهید؛ به سادگی می‌توانید با نرم افزار لجستیک بیت اند بر روند حمل و نقل و تحویل آن را نظارت کنید. این امر موجب می‌شود تا بهره‌وری و سرعت تیم شما افزایش ‌یابد و از طرفی رضایت مشتریان را به دست آورید.

۴- مدیریت حمل و نقل

از مهمترین کاربرد نرم افزارهای لجستیک در مدیریت حمل و نقل کالا و تحویل آن از مبدا تا مقصد است. این امکان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بار خود را با امنیت و درست به مقصد برسانند و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.  قابلیت رهگیری کالا شما را قادر می‌سازد تا در طول فرآیند حمل و نقل کالاها بر جزئیات آن، ردیابی کالاها و نتیجه‌ی تحویل آن کنترل و نظارت داشته باشید. همچنین به سادگی می‌توانید تحویل کالا را به پیک مورد نظر خود بسپارید. صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

۵- مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت لجستیک امکاناتی برای مدیریت انبار و کنترل موجودی کالاها دارد. اطلاعات کالا و انبار اغلب شرکت‌ها بسیار زیاد است. بنابراین ثبت و پردازش دقیق این اطلاعات با نرم‌ افزار مدیریت لجستیک به مدیریت بهتر در تمامی مراحل زنجیره‌ تأمین، میزان خرید و استعلامات موجودی‌های جزئی و کلی کمک می‌کند. با استفاده از این امکان، شرکت‌ها می‌توانند بار و کالای خود را به شکل بهینه تقسیم کرده و بهبود کیفیت خدمات خود را برای مشتریان به دست آورند. همچنین با اطلاعات مربوط به گردش کالا از خرید اضافی  و انباشت کالا جلوگیری می‌شود.

۶- مدیریت سفارشات

 این نرم افزار در مدیریت سفارشات و پردازش اطلاعات مربوطه مانند تخصیص سفارش به انبار، حمل و نقل و… نیز کاربرد دارد. یکی از ویژگی‌های نرمافزار ثبت و پذیرش یک عملیات است و همانطور که قبلا اشاره شد می‌تواند موجودی کالاها و رهگیری محصولات را به‌ سادگی انجام دهد. علاوه بر این ارتباط با تامین گنندگان خارجی نیز به سریع و آسان شدن جریان کارها کمک می‌کند.

۷- گزارش‌دهی

 این نرم افزار قابلیت تولید گزارش‌های دقیق و جامع در زمینه‌های مختلف لجستیکی را دارد. این گزارش‌ها در ارزیابی فر‌آیند تولید، انباداری، خدمات پس از فروش و حمل و نقل به شما کمک خواهند کرد. همچنین می‌توانید عملکرد کارکنان خود را در نظر داشته باشید و اقدامات به موقعی برای افزایش بهره‌وری آنها انجام دهید.

قابلیت‌های نرم افزار لجستیک Dynamics Microsoft 365

به طور کلی این نرم افزار قابلیت‌های زیر را به شما می دهد تا فرآیند مدیریت را بهینه‌تر انجام دهید.

مدیریت موجودی و انبارداری

2 5
3 3

قابلیت مدیریت حمل و نقل و توزیع کالا

کنترل و نظارت بر سفارشات و فاکتورها

4 3
6 2

مدیریت تولید و ارائه‌‌ی تولیدات بر اساس نیاز مشتری

کنترل فرآیند زنجیره تامین

5 3
6 3

مدیریت مالی

گزارش‌سازی و تحلیل داده‌

7 2

هزینه نرم افزار لجستیک Dynamics Microsoft 365

هزینه‌ی نرم افزار لجستیک  Dynamics Microsoft 365 بر اساس نیازهای شرکت و تعداد کاربران مشخص می‌شود. با این حال، با توجه به اینکه این نرم افزار با امکانات قدرتمند خود، به شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار کمک می‌کند و دارای پلن‌های مختلفی است که بسته به نیاز، کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد  هزینه‌ی نرم افزار لجستیک Dynamics Microsoft 365، بهتر است با شرکت بیت اند یا نمایندگان مجاز مایکروسافت تماس بگیرید.

سوالات متداول نرم افزار لجستیک Microsoft Dynamics 365

نرم افزار مدیریت خدمت مایکروسافت داینامیکس 365 برای تمام مجموعه‌هایی  که ارائه دهنده‌ی خدمات مختلف هستند، مناسب است. مجموعه‌هایی که سیستم دریافت تیکتینگ ، خدمات پس از فروش یا گارانتی دارند و به طور کلی سازمان‌هایی که علاقه‌مند به بالا بردن سطح رضایت مشتریان هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

بله، این نرم افزار قابلیت مدیریت مالی و حسابداری را دارد و به شما امکان می‌دهد تا فعالیت‌های مالی و حسابداری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

بله، نرم افزار لجستیک Microsoft Dynamics 365 دارای امنیت بالایی بوده و تمامی اطلاعات شما در آن به صورت رمزنگاری شده و با امنیت بالا نگهداری می‌شوند.

بله، نرم افزار خدمات در محل توسط بیت اند عرضه می‌شود. این نرم افزار مزایایی همچون گزارشات کارشناس در محل مشتری و ثبت زمان و مکان حضور تکنسین‌ها را به همراه دارد.

بله، امکان گزارش‌گیری از بخش‌های مختلف نرم افزار وجود دارد.

خیر، شما به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارید و می توانید صرفا با آموزش داینامیکس 365 آن را سفارشی سازی کنید.

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.