نرم افزار ویزیت

نرم‌افزار ویزیت (مدیریت فروشندگان) در فریمورک مایکروسافت داینامیکس 365، یک ابزار هوشمند و کارآمد برای مدیریت فرآیند فروش و ارتباط با مشتریان است. این نرم‌افزار امکان ثبت سفارشات مشتریان و مدیریت ارتباط با فروشندگان تلفنی و حضوری  به سازمان‌ها را فراهم می‌کند.

2 3

نرم افزار ویزیت چگونه به فرآیند فروش شما کمک می‌کند؟

Dynamics 365 در جهت بهبود و بهینه‌سازی فرآیند فروش، ابزارهای متنوع و کاربردی ارائه می‌دهد. این ابزار توانایی انجام سفارشی‌سازی فراوانی را در اختیار مجموعه‌ها قرار می‌دهد تا سیستم فروش و سفارش‌گیری را به شکلی که بهترین تطبیق با نیازهای آنان را داشته باشد، شکل دهند. نرم افزار ویزیت داینامیکس 365 مایکروسافت نیز ابزاری کاربردی و قدرتمند است که سازمان‌ها می‌توانند برای بخش فروش و بازاریابی خود از آن استفاده کنند و در نتیجه فرآیند فروش با سرعت بیشتر و دقت عمل بالاتری انجام گیرد. در زیر به برخی از مهمترین کاربردهای این نرم افزار اشاره می‌کنیم.

۱. سفارشی‌سازی فضای نرم‌افزار

 یکی از ویژگی‌های برجسته نرم‌افزار ویزیت قابلیت سفارشی‌سازی بالای آن است. این امکان به مجموعه‌ها این اختیار را می‌دهد که سیستم فروش و سفارش‌گیری خود را به صورت منحصر به فرد و با توجه به نیازهای خاص خود، شکل دهند. از طرفی و رابط کاربری منعطف این امکان را می‌دهد که برای سفارشی‌سازی نیاز به برنامه‌نویسی نداشته باشید.

۲. مدیریت ویزیتورها و فروشندگان

با این قابلیت، مدیران می‌توانند به دقت موقعیت مکانی و زمانی ویزیت‌ها را رصد کرده و عملکرد ویزیتورها و فروشندگان خود را بهبود بخشند. این امکان به مدیران کمک می‌کند تا فرآیند ارتباط با مشتریان را بهبود و ارتقا دهند و وضعیت و پیشرفت کار تیم فروش را تسهیل کنند.

۳. اشانتیون و هدایای سازمانی

نرم‌افزار ویزیت این امکان را به مجموعه‌ها می‌دهد تا به مشتریان خود اشانتیون‌ها و هدایای سازمانی ارائه دهند. این اقدامات، نقش مهمی در تقویت استراتژی بازاریابی و جذب مشتریان جدید ایفا می‌کنند. می‌توانید با استفاده از تاریخچه سوابق به علاقه‌مندی مشتریان پی ببرید و به منظور وفادارسازی و جلب رضایت آنها هدایایی در نظر بگیرید.

۴. پروموشن‌های فروش

تعریف و اجرای پروموشن‌های تخفیفی برای محصولات مختلف، جذابیت بازاریابی را افزایش می‌دهد. نرم افزار ویزیت به مجموعه‌ها این امکان را می‌دهد که به سرعت و با دقت پروموشن‌ها را برای محصولات خود تعریف و اجرا کنند و فرمول مناسبی را برای آن به دست بیاورند.

۵. اطلاع‌رسانی سفارش به مشتری

بسیاری از مشتریان ممکن است به دلیل تعدد سفارشات ثبت شده زمان تحویل آنها را فراموش کنند. نرم‌افزار ویزیت مایکروسافت به مشتریان اطلاعات دقیقی از وضعیت سفارش خود ارائه می‌دهد. این اطلاعات از طریق کانال‌های مختلف به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌شود تا آن‌ها از وضعیت سفارش خود آگاه باشند.

۶. مدیریت موزعین

نقطه قوت دیگر نرم‌افزار ویزیت در مدیریت موزعین و رصد دقیق عملکرد آن‌ها است. این ابزار اطلاعات لحظه‌ای از زمان و مکان تحویل بار به مشتریان را فراهم می‌کند و علل عدم تحویل بار را به مدیران اطلاع می‌دهد.

۷. همکاری و ارتباط با سایر تیم‌ها

وجود یک سیستم یکپارچه ارتباطات داخلی را تسهیل می‌کند و به مجموعه‌ها کمک می‌کند تا در تمام فرآیندهای فروش و ارتباط با مشتریان هماهنگی بیشتری داشته باشند.

۸. سفارش‌گیری ایده‌آل

با ارائه اطلاعات لحظه‌ای از موجودی کالاها و پروموشن‌ها به فروشندگان، این ابزار به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در زمان سفارش‌گیری بهتر خدمت کنند. بسیاری از فروشندگان در زمان سفارش گیری ممکن است از آخرین وضعیت موجودی انبار یا آخرین پروموشن های تعریف شده مطلع نباشند، با استفاده از نرم افزار ویزیت داینامیکس 365 می‌توانید به صورت لحظه‌ای موجودی کالاها  را به مشتری پیشنهاد دهید و فروشنده اطلاع دهید.

۹. کانال‌های ارتباطی دلخواه مشتری

نرم‌افزار ویزیت به مشتریان این امکان را می‌دهد که کانال‌های ارتباطی مختلفی را برای ثبت سفارش انتخاب کنند. این ابزار اطمینان می‌دهد که مشتریان به راحتی و با استفاده از راه‌های مختلف با مجموعه در ارتباط باشند. امروزه مشتریان ترجیح می‌دهند تا از کانال های پرکاربرد خودشان سفارش را ثبت کنند، سهولت در ثبت سفارش در نگهداری مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند.

امکانات نرم‌افزار

نه تنها این نرم‌افزار از تمام کانال‌های ترجیحی مشتریان برای ثبت سفارش پشتیبانی می‌کند، بلکه این امکان را فراهم می‌سازد تا کنترل و نظارت بر فرآیند ثبت سفارش به بهترین شکل انجام شود. این شامل برنامه‌ریزی برای فروشندگان، ثبت لوکیشن و زمان سفارش‌گیری بر روی نقشه، اتصال با بخش‌های مختلف سازمان و سایر ویژگی‌های مرتبط با کنترل فرآیند ثبت سفارش است.

کنترل و نظارت بر فرآیند بازاریابی

تعریف پروموشن‌ها، مدیریت اشانتیون‌ها و هدایای سازمانی و اطلاع‌رسانی به مشتریان از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است که به مجموعه‌ها این امکان را می‌دهد تا فرآیند بازاریابی خود را به بهترین شکل مدیریت و بهبود دهند. به طور کلی در نرم افزار ویزیت مایکروسافت در موارد زیر به فرآیند نظات بازاریابی کمک می‌کند:

4 2
5 2

کنترل و نظارت بر سیستم توزیع

نقطه دیگر قوت این نرم‌افزار در کنترل و زیر نظر گرفتن سیستم توزیع است. مدیران می‌توانند به راحتی وضعیت تحویل سفارشات، ثبت موقعیت مکانی تحویل بار و ثبت لحظه‌ای موجودی انبار را رصد کنند. نرم افزار مدیریت فروشندگان امکانات زیر را به سیستم توزیع شما اضافه می‌کند:

سفارشی سازی

این ابزار امکان تعریف پروموشن‌های فروش و اهداف برای فروشندگان، برنامه‌ریزی برای لاین‌های فروش مختلف، و دیگر اقدامات سفارشی‌سازی را فراهم می‌سازد. به کمک این نرم افزار می‌توانین در ثبت سفارش از امکانات زیر استفاده کنیم:

8 2
6 2

مدیریت فرآیند ثبت سفارش

با بهره‌مندی از نرم‌افزار ویزیت مایکروسافت داینامیکس 365، مشتریان قادرند تا از تمامی کانال‌های مختلف ارتباطی برای ثبت سفارش استفاده کرده و فرآیند ثبت سفارش را بهبود بخشند. از سوی دیگر، مدیران توانمندی برنامه‌ریزی هوشمندانه برای فروشندگان و اتصال موثر با بخش‌های مختلف سازمان را تجربه کرده و عملکرد کلی فرآیند سفارش‌گیری را بهبود بخشند. این ابزار با هوشمندی در کنترل موجودی، اطلاعات لحظه‌ای و ارتباط موثر با ویزیتورها و فروشندگان، به یک نقطه توازن بین کارآیی و دقت در فرآیند سفارش‌گیری دست یافته است.

پشتیبانی از تمام کانال‌ها

نرم افزار ویزیت مایکروسافت داینامیکس 365 با ارائه امکانات گسترده، از تمامی کانال‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند تا مشتریان از راه مورد ترجیح خود برای ثبت سفارش استفاده کنند. این کانال‌ها شامل موارد زیر می باشد:

7 3

سوالات متداول

در گام اول کارشناسان ما جلساتی را به صورت آنلاین یا حضوری با مجموعه شما برگزار خواهند کرد تا نسبت به فرآیندها و فعالیت شما شناخت کافی پیدا کنند، بعد از آن بهترین مدل برای مجموعه شما پیشنهاد میشود و سپس شما می توانید در مورد کلیات و جزئیات آن تصمیم بگیرید و بهترین حالت را انتخاب کنید

بله مجموعه بیت اند تمامی بخش های نرم افزار را بصورت فارسی سازی شده در اختیار شما قرار میدهد

  • خیر، شما به برنامه‌نویسی یا پیش نیاز  خاصی نیاز ندارید، نرم افزار ویزیت با قابلیت سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری این امکان را فراهم کرده است تا صرفا با آموزش‌های ساده بتوانید موارد دلخواه را سفارشی سازی کنید.

بله، این نرم افزار مناسب هر مجموعه ای با هر ابعادی میباشد

خیر، نرم افزار ویزیت بیت اند با دارا بودن قابلیت سفارشی سازی نامحدودی که دارد برای هر مجموعه ای مناسب و کاربردی میباشد.

بله، نرم افزار ویزیت میتواند میزان حصول فروشندگان به اهداف تعیین شده را محاسبه و اعلام نماید.

بله، نرم افزار ویزیت قابلیت استفاده در موبایل، تبلت، لپ تاپ و … را دارد و محدودیتی در استفاده از آن نیست

بله، قابلیت اتصال به نرم افزارهای حسابداری و مالی وجود دارد

در حال حاضر امکان اتصال و ثبت سفارش به نرم افزارهای تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، ایکس(توئیتر)، فیسبوک، لینکدین، آپارات، یوتیوب، بله و ایتا فراهم میباشد.

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.