ماژول اتصال تلگرام

 

اگر به دنبال افزودن امکانات ارتباطی به وبسایت یا برنامه‌ی خود هستید، ماژول اتصال تلگرام یکی از ابزارهای مفیدی است که به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی پر کاربر در جهان است که به دلیل ویژگی‌های متعددی مانند سرعت بالا، امنیت بالا و قابلیت شخصی سازی مورد استقبال قرار گرفته است.  یکپارچگی شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام با crm  به ایجاد یک پایگاه داده‌ جامع کمک می‌کند. همچنین در گزارش‌گیری دقیق و دسترسی سریع و افزایش بهره‌وری موثر است. کاربران قادر خواهند بود که به طور مستقیم از تلگرام با مشتریان ارتباط برقرار کنند؛ در حالی که اطلاعات آن همان لحظه در crm ذخیره شود. این اتصال به تیم‌های بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش کمک شایانی می‌کند. در ادامه در مورد ماژول اتصال تلگرام به مایکروسافت داینامیکس 365 یا crm و قابلیت‌هایی که در بیت اند برای آن فراهم شده است، صحبت می‌کنیم.

1 16

اهمیت خرید ماژول اتصال تلگرام

سیستم‌های پیام رسان به عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی متداول و مرسوم امروزی، نقش پر رنگی را در مراودات و تبادل اطلاعات در سازمان‌ها ایفا می‌کنند. به همین دلیل درج این داده‌ها در داخل سامانه CRM یکی از ضروریات محسوب می‌شود و لزوم یکپارچگی آن‌ها با سامانه CRM را دو چندان کرده است. از طرفی امروزه بسیاری از ارتباطات میان کارکنان سازما‌ن‌ها با مشتریان و … از طریق نرم افزار تلگرام صورت گیرد. بنابراین ضروری است که بتوان این پیام‌رسان را با سامانه‌های داحل سازمان مرتبط کرد. بدین ترتیب سرعت عمل و بهره‌وری افراد افزایش می‌یابد.

ویژگی‌های ماژول اتصال تلگرام بیت اند

ماژول اتصال تلگرام بیت اند یک نرم افزار کاربردی است که به شما کمک می کند تا به راحتی کسب و کار خود را به تلگرام متصل کنید. این ماژول دارای ویژگی ها و مزایای متعددی است که می تواند به بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش شما کمک کند. ربات تلگرام ابزارهای مفید زیادی مانند قابلیت جستجو، منوهای آماده، ارسال محتوای چندرسانه‌ای و نظر سنجی دارد. در زیر مهمترین ویژگی‌های آن را مرور می‌کنیم.

۱. خدمت رسانی تمام وقت

ممکن است که در ساعات غیر اداری مشتراین نیاز به راهنمایی یا پشتیبانی داشته باشند. در چنین شرایطی با استفاده از ماژول اتصال تلگرام به سادگی می‌توانید از درخواست‌های مشتریان اطلاع پیدا کنید و به آن پاسخ دهید.

۲. افزایش سرعت پاسخگویی

بسیاری از اوقات مشتریان برای درمیان گذاشتن مشکلات خود با سازمان شما باید در صف انتظار طولانی‌ منتظر بمانند. با کمک ماژول اتصال تلگرام در هر زمان و مکانی می‌توانید با تعداد نا محدودی مشتری در تعامل باشید.

۳. حل خودکار مشکل

با قرار دادن امکاناتی مثل جستجو و منوهای آماده و طبقه‌بندی شده، مشتری می‌تواند به صورت خودکار مشکل خود را حل کند.

۴. کاهش هزینه‌ها

با کاهش نیاز به نیروی انسانی بخشی از هزینه‌ی مربوط به پرسنل کاهش می‌یابد. این موضوع به خصوص در سازمان‌های بزرگ که نیاز به فضا و نیروی انسانی زیادی برای پاسخگویی دارند، موجب کاهش در هزینه نیروی انسانی و یا هزینه‌های مورد نیاز برای محیط کار می‌شود.

۵. کوتاه کردن مسیر خرید

با راهنمایی و پاسخگویی صحیح، بسیاری از فرآیندهای زمان‌بر و اضافی حذف شده و مشتری مسیر رسیدن به خرید یا قیف فروش را سریعتر طی می‌کند.

۶. زمان بیشتر برای کار مهم‌تر

برخی از سوالات و درخواست‌های مشتریان تکراری است یا با یک راهنمایی ساده حل می‌شود، اما اگر کارمند شما بخواهد به هرکدام از آنها مستقیم پاسخ دهد زمان و انرژی زیادی صرف می‌شود. با یکپارچه کردن ماژول اتصال تلگرام به سیستم crm خود، کارمندان شما وقت ازاد بیشتری خواهند داشت و می‌توانند این زمان را صرق امور مهم‌تری کنند و موجب افزایش بهره‌وری سازمان شما می‌شود.

۷. ارتباط دوطرفه

با استفاده از این ماژول، می‌توانید ارتباط دوسویه با مشتریان و کاربران خود از طریق تلگرام برقرار کنید. این ویژگی ارتباط مستقیم و سریع را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به سوالات و نیازهای مشتریان به صورت فوری پاسخ دهید.

۸. انتقال فایل

از مهمترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های ماژول تلگرام، انتقال راحت انواع فایل است. به سادگی میتوانید فایل‌ها و اسناد مرتبط با محصولات یا خدمات خود را به مشتریان ارسال کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات بیشتری به مشتریان ارائه دهید و از طریق تصاویر، ویدئوها و فایل‌های متنی به آن‌ها کمک کنید.

۹. امکان جمع آوری اطلاعات از مشتریان

این ماژول به شما امکان می دهد تا اطلاعات از مشتریان خود جمع آوری کنید. این اطلاعات می تواند برای بهبود محصولات و خدمات شما و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده شود. به عنوان برای کاربردهای مورد نیاز باشگاه مشتریان به کار می‌روند.

۱۰. قابلیت اتصال چندگانه

زمانی که ماژول اتصال تلگرام به سیستم شما ادغام شود، شما قادر خواهید بود به صورت همزمان به چندین حساب کاربری تلگرام متصل شوید و از آن‌ها استفاده کنید.

۱۱. پشتیبانی از اعلان‌ها

با کمک ماژول اتصال تلگرام می‌توانید  اعلان‌ها را در همان لحظه ببینید و بتوانید به سرعت واکنش نشان دهید

۱۲. اتصال سریع و پایدار

ماژول اتصال با استفاده از پروتکل‌های پیشرفته امنیتی، ارتباط سریع و پایداری را بین برنامه‌ها و تلگرام برقرار می‌کند.

مزایای ماژول اتصال تلگرام بیت اند

با اتصالی که نرم افزار  Telegram بیت اند با Dynamics 365 برقرار می‌کند، قادر هستید تا از تمامی این ابزارها در بخش‌های مختلف سازمان از جمله پشتیبانی، بازاریابی و فروش استفاده کنید. مزیت‌هایی که این کار به سازمان شما می‌افزاید عبارتند از:

افزایش رضایت مشتری

با ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق تلگرام،  نیازها و مشکلات مشتریان سریع‌تر پاسخ داده می‌شود، که این امر به افزایش رضایت مشتریان شما منجر خواهد شد.

2 14
3 9

افزایش فروش

با کمک ویژگی‌های ماژول اتصال تلگرام می‌توانید ارتباط موثرتری با مشتری برقرار کنید. این به شما امکان می‌دهد که محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید. از طرفی فرآیند فروش یه راحتی شکل می‌گیرد که در نهایت میزان فروش افزایش می‌یابد.

افزایش بهره‌وری

با داشتن امکان ارتباط فوری با مشتریان، می‌توانید مشکلات و نیازهای آن‌ها را به سرعت حل کرده و بهره‌وری کسب و کار خود را افزایش دهید.

4 9
5 7

ارتباط مستقیم با تلگرام

با استفاده از این ماژول، امکان برقراری ارتباط مستقیم با تلگرام فراهم می‌شود و شما قادر خواهید بود به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و از امکانات تلگرام بهره‌برداری کنید.

افزایش امنیت

ماژول اتصال تلگرام بیت اند با استفاده از رمزنگاری و پروتکل‌های امنیتی، اطلاعات شما را محافظت می‌کند و از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما جلوگیری می‌کند.

6 4
7 3

توسعه سریع و آسان

توسعه‌ی برنامه‌ها و سرویس‌های مبتنی بر تلگرام سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود و به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت  و بدون نیاز به فرآیندهای پیچیده برنامه‌های خود راه‌اندازی کنید.

کاهش هزینه ها

 این ماژول می تواند به شما کمک کند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

8 2

خرید ماژول اتصال تلگرام

اگر قصد دارید ماژول اتصال تلگرام بیت اند را خریداری کنید، در نظر داشته باشید که انتخاب یک ماژول با کیفیت که دارای قابلیت‌های مورد نیاز باشد، بسیار مهم است. در زیر تعدادی از مراحل مهم در خرید ماژول اتصال تلگرام را بررسی می‌کنیم. قبل از خرید، بهتر است ماژول‌های مختلف موجود را مقایسه کنید و ویژگی‌ها، قیمت، نظرات کاربران را مورد تحقیق قرار دهید. برای خرید ماژول اتصال تلگرام بیت اند می توانید به سایت بیت اند مراجعه کنید و برای سوالات خود از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

سوالات متداول صفحه نرم افزار تلگرام

بله، مجموعه بیت اند تمامی بخش های نرم افزار را بصورت فارسی سازی شده در اختیار شما قرار میدهد

بله، قابلیت مدیریت وظایف در تمامی بخش های نرم افزار وجود خواهد داشت و همینطور قابلیت پیگیری وظایف محول شده به کارشناسان توسط مدیران و سرپرستان وجود دارد.

خیر، شما به برنامه‌نویسی یا پیش نیاز  خاصی نیاز ندارید. Microsoft dynamics 365 با قابلیت سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری این امکان را فراهم کرده است تا صرفا با آموزش‌های ساده بتوانید موارد دلخواه را سفارشی سازی کنید.

این به انتخاب خود شما بستگی دارد، بیت اند می‌تواند به هر دو حالت امکان استفاده از نرم افزار را برای شما فراهم کند.

بله، در حال حاضر امکان اتصال نرم افزار به تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، پینترست و توئیتر وجود دارد.

بله ، برای این کار از طرف داینامیکس 365 محدودیت فنی وجود ندارد و اگر شما از طرف وبسایت هم امکانات فنی کافی داشته باشید مشکلی در اتصال نخواهید داشت. به طور کلی امکان اتصال نرم افزار داینامیکس 365 به هر نرم افزاری که API  ارائه کند، وجود دارد این ارتباط با بعضی نرم افزارهای مالی موجود در بازار از پیش برقرار شده است که برای اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره‌های شرکت بیت اند تماس بگیرید.

بله، شما با اتصال تلگرام به داینامیکس 365 بدون نیاز به فیلتر شکن میتوانید پیام دریافت و ارسال نمایید

بله، امکان مدیریت گروه های تلگرامی نیز وجود دارد

بله، امکان برنامه ریزی برای ارسال پیام وجود دارد

بله، امکان هرگونه گزارش گیری از بخش های مختلف وجود دارد

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.