فارسی ساز Dynamics 365

فارسی ساز Dynamics 365 شرکت &Bit

باتوجه به تحریم‌ها و عدم پشتیبانی مایکروسافت داینامیک 365 از زبان فارسی، بسیاری از کاربران فارسی زبان به دنبال دانلود رایگان فارسی ساز microsoft dynamics crm می‌باشند، لذا وجود یک فارسی ساز Dynamics 365 که به درستی کار کرده و قابل به روزرسانی‌باشد، نیازی است که در جامعۀ کسب‌و‌کار ایرانی همواره حس می‌شده. از این رو شرکت &Bit کوشیده تا با رفع مشکل نسخه‌های قبلی و پیگیری برای به‌روز نگه داشتن فارسی ساز داینامیک 365 بتواند این نیاز را به نحو احسن برطرف کند.

ما در شرکت &Bit با تولید فارسی ساز Microsoft Dynamics 365 که مزایای منحصر بفردی در قیاس با دیگر رقبا دارد، می‌‌کوشیم تا شما را بیش از پیش توانمندتر سازیم.

1- به روز بودن فارسی ساز &Bit

همانطور که می‌دانید شرکت Microsoft در سال 2016 از نسخه CRM جدید خود رونمایی کرد. اما در نسخه‌ بعدی خود با نام Microsoft CRM service pack 2.0 یا نسخه 8.2 نام این محصول به Dynamics 365 تغییر پیدا کرد.

در حال حاضر آخرین نسخه یعنی ورژن 9 این محصول با نام Dynamics 365 به دنیا عرضه شده‌است. ما در شرکت &Bit مفتخریم که توانسته‌ایم فارسی ساز مایکروسافت داینامیک آخرین نسخه از برنامه را نیز در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم.

لازم به ذکر است که نسخه نرم افزار crm فارسی &Bit کاملاً منطبق با نسخۀ اصلی نرم‌افزار است و حتی با دریافت و نصب نسخه‌های جدید نرم‌افزار داینامیکس 365، در عملکرد فارسی ساز مایکروسافت سی آر ام مشکلی ایجاد نخواهد شد.

با انتخاب فارسی ساز مایکروسافت سی آر ام شرکت &Bit شما می‌توانید تا یک سال از پشتیبانی رایگان این شرکت که شامل به‌روزرسانی بسته‌ها نیز می‌گردد، استفاده کنید تا همواره به روز باشید.

2- سریع بودن فارسی ساز &Bit

شرکت &Bit با بازنویسی فارسی ساز Dynamics 365 نسخه‌های قدیمی خود، توانسته در نسخه 9 یا Microsoft Dynamics 365 سرعت برنامه‌ را به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود دهد. با توجه به طراحی دقیق و تولید استاندارد فارسی ساز dynamics 365، این محصول در سرعت برنامه تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

3- محیط کاملاً فارسی و شمسی فارسی ساز &Bit

یکی دیگر از برتری‌های فارسی ساز &Bit نسبت به سایر رقبا، فارسی کردن تمامی محیط‌های Microsoft Dynamics 365 از قبیل فرم‌ها، جدول‌ها، نمودارها و تقویم‌ها است.

با استفاده از فارسی ساز dynamics 365 شما این حق انتخاب را دارید که از زبان و تقویم شمسی به صورت مجزا و یا باهم استفاده کنید. منظور آن است که الزامی برای استفاده همزمان از تقویم شمسی و زبان فارسی ندارید. به طور مثال شما می‌توانید در محیط فارسی از تقویم میلادی استفاده کنید و یا بالعکس.

ترجمه دقیق و روان استفاده شده در فارسی ساز مایکروسافت داینامیک &Bit منجر به سهولت استفاده و رضایت کاربران شده‌است. اما مزیت قابل توجه دیگر آن است که در صورت لزوم شما می‌توانید ترجمه‌ را متناسب با نیازهای کسب‌وکارتان و اصطلاحاتی که استفاده می‌کنید، تغییر دهید.

4- امکان چند زبانه بودن با فارسی ساز &Bit

Dynamics 365 از زبان‌های بسیاری در دنیا پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با دانلود آن‌ها، بصورت رایگان از این بسته‌های زبانی بهره‌مند شوید. اما با توجه به تحریم بودن ایران، زبان فارسی در این بسته‌ها موجود نیست. در بسیاری از فارسی‌سازهای موجود در بازار با نصب نسخه فارسی ساز امکان نصب دیگر زبان‌ها از شما گرفته می‌شود.

ما در شرکت &Bit فارسی ساز Dynamics 365 را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که نصب فارسی ساز مشکلی برای سایر زبان‌ها ایجاد نکند.

5- فارسی زبان پایه در فارسی ساز &Bit

هنگام نصب نرم افزار Dynamics 365 از شما درخواست می‌شود زبان پایه را انتخاب کنید. اهمیت زبان پایه در این است که اموری مانند سفارشی سازی و administration در زبان پایه انجام می‌شود.

در صورت استفاده از فارسی ساز CRM سایر شرکت‌ها محیط برنامه شما فارسی می‌شود، اما چنانچه بخواهید از امکانات سفارشی سازی استفاده کنید باید به زبان انگلیسی تغییر زبان دهید.

با استفاده از فارسی ساز Dynamics 365 شرکت &Bit می‌توانید فارسی را به عنوان زبان پایه انتخاب کرده و در هنگام سفارشی سازی نیز به زبان فارسی با نرم افزار کار کنید.

6- قفل نرم‌افزاری فارسی ساز &Bit

بسیاری از شرکت‌ها برای ارائه نرم‌افزار خود از قفل‌های سخت‌افزاری یا دانگل‌ها استفاده می‌کنند.

این موضوع تا زمانی‌که شما تغییراتی در سیستم خود ایجاد نکرده برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما به‌محض اینکه در سیستم شما تغییراتی مانند تعویض هارد، رم، جابه‌جایی در هاست یا رفتن به سوی سرورهای مجازی اتفاق بیافتد، شما با قفل سخت افزاری به مشکل خواهید خورد.

&Bit از قفل نرم‌افزاری استفاده می‌کند که وابستگی‌ای به سخت‌افزار ندارد. در قفل نرم افزاری داینامیک 365 شرکت &Bit شما هیچ محدودیتی برای تغییرات روی سیستم خود نخواهید داشت و قفل صرفاً بصورت یک Serial Number به شما ارائه خواهد شد.

همچنین در نرم افزار Microsoft Dynamics 365 شرکت &Bit از لحاظ تعداد کاربر هیچ محدودیتی برای مشتری در نظر گرفته نشده، هرچند هر License تنها برای یک سازمان یا Organization قابل استفاده است.

چنانچه قصد خرید یا دانلود رایگان فارسی ساز microsoft dynamics crm را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید