خدمات سرویس ابری

در عصر دیجیتال، کسب‌وکارها برای موفقیت، نیاز به ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان خود دارند. CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا اطلاعات مشتریان خود را جمع‌آوری، ذخیره و مدیریت کنند و از این طریق، ارتباط موثرتری با آنها برقرار کنند. با CRM ابری شرکت &Bit، به عنوان یک راه حل جامع برای مدیریت ارتباط با مشتری، از مزایای منحصر به فردی برخوردار می‌شوید که به کسب‌وکار شما در تمامی ابعاد مدیریتی و سازمانی کمک خواهد کرد. اطلاعات شما در خدمات سرویس ابری از امنیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در سرورهای مایکروسافت توسط تیم‌های امنیتی متخصص محافظت می‌شوند، امنیت بالایی فراهم می‌آورد.

1 6

سرویس ابری بیت اند چه مزایایی دارد؟

CRM ابری شرکت &Bit مجموعه‌ای از قابلیت‌های قدرتمند را برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا:

۱. عملکرد فروش خود را بهبود بخشید

CRM ابری شرکت &Bit به شما کمک می‌کند تا اطلاعات فروش و مشتریان خود را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید و تصمیمات بهینه‌تری در زمینه فروش انجام دهید. همچنین، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های فروش را پیگیری کنید و پیش‌بینی درآمد انجام دهید.

۲. رضایت مشتری را افزایش دهند

CRM ابری شرکت &Bit به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار کنید و درک بهتری از نیازهای آنها داشته باشید. همچنین، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری برای مشتریان خود فراهم کنید.

۳. کسب‌وکار خود را رشد دهند

 CRM ابری شرکت &Bit به شما کمک می‌کند تا یکپارچه‌سازی کاملی با سایر نرم‌افزارهای کسب‌وکار داشته باشید و از داده‌های مشتریان خود برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر استفاده کنید. همچنین، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را افزایش دهید و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

سرویس ابری بیت اند به شما چه امکاناتی می‌دهد؟

این نرم‌افزار مبتنی بر ابر مزایای زیادی نسبت به CRM سنتی دارد، که می‌تواند به فرآیندهای تجاری و اداری شما سرعت ببخشد و بهره‌وری را بالا ببرد. برخی از امکاناتی که ما به شما ارائه می‌دهیم:

امنیت بالا

اطلاعات شما در سرورهای ابری مایکروسافت ذخیره می‌شود، که تضمین می‌کند از بهترین تکنولوژی‌ها برای حفاظت از آنها استفاده می‌شود.

2 6
3 6

قابلیت دسترسی همیشگی

 می‌توانید در هر لحظه و هر مکانی و با استفاده از دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت یا کامپیوتر به آسانی پلتفرم خود را بررسی کنید و به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

هزینه‌های کمتر

بدون نیاز به خرید سرور یا نرم‌افزار، تنها هزینه اشتراک ماهیانه را پرداخت کنید. بدین ترتیب صرفه‌جویی مالی خوبی کرده‌اید و با هزینه‌ی کمتر به همان سطح از امکانات دسترسی دارید.

4 6
5 4

ارتباط موثر با مشتریان

استفاده از CRM ابری شرکت &Bit  تغییری مثبت در عملکرد  ارتباط با مشتریان  شما به همراه دارد. رضایتمندی مشتریان به افزایش فروش و برندسازی کسب و کارتان کمک می‌کند.

تجربه موفق مشتریان

تعداد زیادی از کسب‌وکارهای موفق در سراسر جهان از CRM ابری شرکت &Bit استفاده می‌کنند. شرکت‌ها با استفاده از CRM ابری شرکت &Bit توانسته است میزان رضایت مشتریان خود را  افزایش دهد و درآمد فروش خود را رشد دهد. همچنین سرویس ابری کمک می‌کند تا زمان صرف شده برای مدیریت مشتریان خود را کاهش دهند و به فعالیت‌های اصلی کسب‌وکار خود بپردازند.

سوالات متداول خدمات سرویس ابری

در گام اول  کارشناسان ما جلساتی را به صورت آنلاین یا حضوری با مجموعه‌ی شما برگزار خواهند کرد تا نسبت به فرآیندها و فعالیت شما شناخت کافی پیدا کنند.  بعد از  آن بهترین مدل برای خدمات سرویس ابری شما پیشنهاد می‌شود و سپس شما می‌توانید در مورد کلیات و جزییات آن تصمیم بگیرید و بهترین حالت را انتخاب کنید.

بله، مجموعه بیت اند این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند از داینامیکس 365 بصورت ابری استفاده کنند

سرویس ابری داینامیکس 365 مناسب مجموعه هایی است که فضای لازم جهت تهیه سروررا ندارند، یا قصد خرید سرور ندارند و به طور کلی تعداد کاربران آنها محدود است

محدودیت سرویس های ابری در تعداد کاربران می باشد

هزینه سرویس ابری بعد از برگزاری جلسات شناخت به شما اعلام میگردد

بله، هرگونه توسعه و سفارشی سازی بر روی سرویس های ابری امکانپذیر میباشد

خیر، مجموعه های مختلفی در ابعاد مختلف درحال حاضر از سرویس های ابری استفاده میکنند و منعی برای استفاده از سرویس ابری برای مجموعه های بزرگ وجود ندارد

بله، برای استفاده از سرویس ابری داینامیکس 365 مایکروسافت نیازمند اتصال به اینترنت هستید

خدمات بیت اند

نرم افزار Dynamics 365 نرم افزار جامع و پیشرو  مایکروسافت، انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به عنوان اتوماسیون فرآیندهای تجاری است.

هدف اصلی شرکت &Bit توانمند کردن مشتری از طریق افزایش دانش او نسبت به نرم افزار  است. بنابراین در تمام مسیر بازاریابی از زمان شناسایی مشتری تا فروش در کنار کسب و کار شما خواهیم بود تا با صرف  کمترین انرژی و زمان، بیشترین بازدهی  را برای بهره‌وری کارکنان شما و رضایت مشتریان‌تان داشته باشید.

اطلاعات بیشتر درباره ما

بیت اند ارائه کننــده راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت در ایران

برای شروع آماده اید؟

مشاوران ما در بیت اند اماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.